vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

PHP Tutorials

Reply

Thread Tools
Old 1 lokakuu 2006, 04:23
Jäsen

Default PHP Tutorials

Olen kiinnostunut oppimaan joitakin PHP-ohjelmointi, ei kukaan tiedä mitään hyvää sivustot, jotka eivät tutorials?

Olen aloittelija niin yksinkertainen tutorials olisi hienoa, jos joku voisi kohta minua oikeaan suuntaan ja että olisi erinomainen.
Old 1 lokakuu 2006, 11:43
Jäsen

Default PHP Tutorials

Käytän http://www.pixel2life.com/tutorials/php_coding melkoisesti.

Se on kuormien php tutorials ja voit hakea tarkkaa mitä etsivät, kuten "Miten uutiset järjestelmä". Jotkut heistä mennä todella hyvä yksityiskohtaisesti.

On olemassa joitakin todella yksinkertainen vanhojen zymic: www.zymic.com/show_tutorials.php?id=3

Onnea oppimista!
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Kukaan tiedä mitään hyvää GIMP tutorials stealthking Multimedia & Codecs 0 12th Jun 2009 03:12
Cool Free PhotoShop Tutorials KanoakaVirus Multimedia & Codecs 4 3. Maaliskuu 2009 03:38
Pyydä Photoshop tutorials computeruler Multimedia & Codecs 23 1. joulukuu 2008 15:46
Microsoft Office Tutorials Wolfeymole Office Suites & Applications 0 7. toukokuuta 2007 05:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.