![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen kiinnostunut oppimaan joitakin PHP-ohjelmointi, ei kukaan tiedä mitään hyvää sivustot, jotka eivät tutorials? Olen aloittelija niin yksinkertainen tutorials olisi hienoa, jos joku voisi kohta minua oikeaan suuntaan ja että olisi erinomainen. |
|
| |||
| |||
| Käytän http://www.pixel2life.com/tutorials/php_coding melkoisesti. Se on kuormien php tutorials ja voit hakea tarkkaa mitä etsivät, kuten "Miten uutiset järjestelmä". Jotkut heistä mennä todella hyvä yksityiskohtaisesti. On olemassa joitakin todella yksinkertainen vanhojen zymic: www.zymic.com/show_tutorials.php?id=3 Onnea oppimista! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kukaan tiedä mitään hyvää GIMP tutorials | stealthking | Multimedia & Codecs | 0 | 12th Jun 2009 03:12 |
| Cool Free PhotoShop Tutorials | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 4 | 3. Maaliskuu 2009 03:38 |
| Pyydä Photoshop tutorials | computeruler | Multimedia & Codecs | 23 | 1. joulukuu 2008 15:46 |
| Microsoft Office Tutorials | Wolfeymole | Office Suites & Applications | 0 | 7. toukokuuta 2007 05:36 |
| Thread Tools | |
| |