mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, hosting & SEO

Register

PHP Tutorials

Reply

Thread Tools
Old 1 oktober 2006, 04:23
Medlem Group

Default PHP Tutorials

Jeg ønsker å lære noen PHP programmering, Vet noen om noen gode nettsteder som trenger opplæring?

Jeg er en nybegynner så enkel opplæringsprogrammer ville være fint, hvis noen kunne peke meg i riktig retning som ville være utmerket.
Old 1 oktober 2006, 11:43
Medlem Group

Default PHP Tutorials

Jeg bruker http://www.pixel2life.com/tutorials/php_coding ganske mye.

Den har masser av php opplæringsprogrammer og du kan søke etter en eksakt det du leter etter som "Hvordan gjør et aktuelt system. Noen av dem går inn i virkelig god detalj.

Det er noen veldig enkle seg av zymic: www.zymic.com/show_tutorials.php?id=3

Lykke til læring!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Alle som vet noen bra GIMP Tutorials stealthking Multimedia & Kodeker 0 12 juni 2009 03:12
Cool Gratis PhotoShop Tutorials KanoakaVirus Multimedia & Kodeker 4 3 mars 2009 03:38
Forespørsel Photoshop Tutorials computeruler Multimedia & Kodeker 23 1 desember 2008 15:46
Microsoft Office Tutorials Wolfeymole Office Suites & Applications 0 7 mai 2007 05:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.