mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

PHP Tutorials

Reply

Thread Tools
Old 1 oktober 2006, 04:23
Ledamot Gruppen

Default PHP Tutorials

Jag ser att lära sig något PHP programmering, gör någon känner till några bra platser att göra tutorials?

Jag är en nybörjare så enkel handledning vore toppen om någon skulle kunna peka mig i rätt riktning som skulle vara utmärkt.
Old 1 oktober 2006, 11:43
Ledamot Gruppen

Default PHP Tutorials

Jag använder http://www.pixel2life.com/tutorials/php_coding ganska mycket.

Det har massor av php tutorials och du kan söka efter en exakt ett du söker som "Hur gör man ett nytt system". Några av dem gå in riktigt bra detalj.

Det finns några riktigt enkla sådana av zymic: www.zymic.com/show_tutorials.php?id=3

Lycka till lärande!
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Alla som vet något bra GIMP tutorials stealthking Multimedia & Codecs 0 12 juni 2009 03:12
Cool Gratis PhotoShop Handledningar KanoakaVirus Multimedia & Codecs 4 3 mars 2009 03:38
Begäran Photoshop Tutorials computeruler Multimedia & Codecs 23 1 december 2008 15:46
Microsoft Office Handledningar Wolfeymole Office Suites & Applications 0 7 maj 2007 05:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.