mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Positionering DIVs (Hjælp plz ....)

Reply

Thread Tools
Old 12 juni 2009, 04:52
Ny Medlem Gruppen

Default Positionering DIVs (Hjælp plz ....)

Hi All,

Jeg er helt nyt for web design og I'm lære tingene fra bunden med nogle online tutorials / screencasts. Jeg har brug for lidt hjælp fra jer.

Jeg har fire div i mit markeringssprog. Den ene er en "wrapper" div mens tre andre divs er at vise nogle billeder og indhold. Jeg har centreret om "indpakning" div. Alle tre div inden den har lige bredde og har også lige venstre og højre margen. Siden ser ud smuk mange den måde, jeg vil have det til at se, men når jeg begynder at zoome ind efter et bestemt punkt billederne begynder at overlappe hinanden.

Også når jeg øge / reducere max-bredde for "wrapper" div andre divs inden det ikke er tilpasset ens. Jeg har brugt% for bredde og margin, og jeg troede, der skulle tage sig af det. Hvad skal jeg gør forkert ... du rådgivning?

Jeg har brug for hjælp med følgende:

1.Når I zoom-in hvorfor billeder starte overlappende?
2. Når jeg nulstille "wrapper" max-bredde hvorfor ikke andre divs bevare sin position?

Please råd, hvordan jeg kan løse dem? Jeg har også vedlagt min markeringssprog fil.

Thanks in advance!

HTML Code:

Elastic Layout

Dette er div1

Dette er div2

Dette er div3

CSS Regler

Code:

body (
margin: 0;
padding: 0;
)

# wrapper (
margin: 0 auto;
max-width: 60em;
border: 1px stiplede blå;
height: 20em;
)

# div1 **
float: left;
Bredde: 30,1%;
margin: 0 1,6% 0 1,6%;
)

# div2 **
float: right;
)

# div3 **
float: left;
)

Vedhæftede filer ElasticLayout.zip (4,7 KB)
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Monitor - Positionering mig langt fra min computerskærm. Computer Spec General Hardware Chat 9 21. okt 2006 05:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.