![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi All, Olen täysin uusia Web-suunnittelu ja olen oppimisen asioita tyhjästä joidenkin online tutorials / kuvalähetyksiä. Tarvitsen vähän apua teitä. Minulla on neljä div minun merkintäkieliä. Yksi on "kääre" div kun taas kolme muuta divs on näyttö joitakin kuvan ja sisällön. Minulla on keskitetty, että "kääre" div. Kaikki kolme div siinä on yhtä leveä ja on myös yhtä vasemman ja oikean marginaalin. Sivu näyttää melko paljon, miten haluan sen katsoa, mutta kun alkaa suurentaa kun tietty kohta kuvat aloittaa päällekkäin. Myös silloin, kun voin korottaa / alentaa max-leveys "kääre" div muiden divs siinä ei ole yhdenmukaistettu tasan. Olen käyttänyt% varten leveys ja marginaali ja uskoin, että olisi huolehdittava siitä. Mitä teen väärin ... ota neuvoja? Tarvitsen apua seuraavasti: 1.Kun viraston edustajat I zoom-in, miksi kuvat aloittaa päällekkäin? 2.Jos I nollata "kääre" max-leveys miksi ei muita divs säilyttää asemansa? Ole hyvä ja neuvoja miten voin korjata ne? Olen myös liitteenä minun markup tiedosto. Kiitos etukäteen! HTML-koodi: Kimmoisat Layout Tämä on div1 Tämä on div2 Tämä on div3 CSS Säännöt Code: body ( margin: 0; padding: 0; ) # wrapper ( margin: 0 auto; max-width: 60em; border: 1px dotted sininen; korkeus: 20em; ) # div1 ** float: left; leveys: 30,1%; margin: 0 1,6% 0 1,6%; ) # div2 ** float: right; leveys: 30,1%; margin: 0 1,6% 0 1,6%; ) # div3 ** float: left; leveys: 30,1%; margin: 0 1,6% 0 1,6%; ) Attached Files ElasticLayout.zip (4,7 KB) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Monitor - Positioning itse kaukana oman tietokoneen näytöllä. | Tietokone eä | Rautatavaran Chat | 9 | 21. lokakuu 2006 05:50 |
| Thread Tools | |
| |