![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har problemer med min Windows Media Player, når jeg forsøger at afspille indhold på Internettet. hvis der er en video på et website for WMP vil bare sige READY hvor det shud sige Gemmer i buffer. Kan enhver 1 hjælp plz |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du installeret en ny software-firewall? , der kunne være problemet, eller du kan forsøge at slette / rullende tilbage til mediaplayer9 og geninstallere den igen
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| og det er ikke firewallen becuz Jeg vendte det ud for at kontrollere, og derfor kunne jeg bare prøve at afinstallere og geninstallere fordi jeg netop gjort en hel systme gendannelse. hvad ville du sige, at det rigtige at gøre |
|
| |||
| |||
| Uninstall / geninstallere ville være den bedste løsning IMO
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problemer med Vista og Windows Media Player | Tinka | Multimedia & Codecs | 1 | 24 November 2009 12:09 |
| Windows Media Player | cheesepuff | Multimedia & Codecs | 3 | 1 august 2009 05:40 |
| Windows Media Player 11 plejer afspille mediefiler | jasah | Multimedia & Codecs | 2 | 4 juni 2009 09:06 |
| Windows Media Player 11 | lawt555 | Multimedia & Codecs | 12 | 27. maj 2008 21:15 |
| Problemer med at køre streaming og Windows Media Player videoer | demon102 | Grafikkort & Monitors | 1 | 27 januar 2008 11:29 |
| Thread Tools | |
| |