![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb problemen met mijn windows media player als ik probeer te spelen internet content. als er een video op een website de WMP wil alleen zeggen GEREED waar het shud zeggen buffering. Kan iedere 1 helpen plz |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hebt u een nieuwe firewall-software? dat kan het probleem of je zou kunnen proberen te verwijderen / terug te mediaplayer9 en opnieuw het weer
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| en haar niet de firewall becuz Ik heb hem uit om te controleren en daarom kan ik alleen maar proberen te verwijderen en opnieuw installeren omdat ik net gedaan geheel systme herstellen. wat zou je zeggen dat het recht om te doen |
|
| |||
| |||
| Uninstall / opnieuw zou de beste optie IMO
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Problemen met Vista en Windows Media Player | Tinka | Multimedia & Codecs | 1 | 24 november 2009 12:09 |
| Windows Media Player | cheesepuff | Multimedia & Codecs | 3 | De 1 augustus 2009 05:40 |
| Windows Media Player 11 wont spelen mediabestanden | jasah | Multimedia & Codecs | 2 | De 4 juni 2009 09:06 |
| Windows Media Player 11 | lawt555 | Multimedia & Codecs | 12 | 27 mei 2008 21:15 |
| Problemen met lopen en streaming windows media player video's | demon102 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 27 Jan 2008 11:29 |
| Thread Tools | |
| |