![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har problemer med Windows Media Player når jeg prøver å spille Internett-innhold. hvis det er en video på en nettside i WMP ville bare si KLAR der det shud si Buffering. Kan noen 1 hjelpe plz |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du installert noen nye brannmurprogramvare? som kan være problemet, eller du kan prøve å slette / rulle tilbake til mediaplayer9 og installere det på nytt
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| vel det er ikke brannmuren becuz jeg slått den av for å sjekke, og derfor jeg kan bare prøve å avinstallere og installere fordi jeg bare gjort en hel systme gjenopprette. hva ville du si at den riktige tingen å gjøre |
|
| |||
| |||
| Avinstallere / installere på nytt vil være det beste alternativet IMO
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |