mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Programma vergelijkbaar met dreamweaver

Reply

Thread Tools
Old De 2 april 2007, 05:55
Nieuw Lid Fractie

Default Programma vergelijkbaar met dreamweaver

Ik heb net een dreamweaver gratis proefperiode en ging kopen CS2, ik zag vervolgens op de website dat in een maand CS3 zou komen, en besloot te kopen, maar dat ik een soortgelijk programma te gebruiken voor ongeveer een maand tot CS3 komt, suggesties?
Old De 2 april 2007, 06:14
Nieuw Lid Fractie

Ga naar de Microsoft website en doe een zoek Expression Web, het is goed voor een lange tijd als een proces
Old 30 apr 2007, 20:23
Lid Fractie

Probeer de open source web Nvu authoring programma is gratis en geen proefperiode.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Bouwen aan een oude computer - PSU probleem of soortgelijke helpneeded91 Algemeen Hardware Chat 1 27 mei 2009 05:45
Op zoek naar een host gelijk aan Freewebs Pearce Web Design, Hosting & SEO 11 De 4 maart 2009 15:50
Toetsenbord vergelijkbaar met de Lycosa? sapguar Algemeen Hardware Chat 2 22 Jan 2008 12:52
Dreamweaver 8 momuncoderlife Web Design, Hosting & SEO 2 8 Nov 2007 02:43
Prioriteiten-Ram vs Processor in vergelijkbare laptops. Yum Laptops, Mobiles & PDA's 9 31 aug 2007 08:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.