mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Program som liknar Dreamweaver

Reply

Thread Tools
Old 2 april 2007, 05:55
New Member Group

Default Program som liknar Dreamweaver

Jag har precis avslutat en dreamweaver gratisabonnemang och tänkte köpa CS2, jag såg på hemsidan att det i en månad CS3 skulle komma ut och därför beslutat att köpa det, men jag behöver ett liknande program att använda för ungefär en månad till CS3 kommer ut, några förslag?
Old 2 april 2007, 06:14
New Member Group

gå till Microsofts webbplats och göra en sökning för Expression Web, det är bra för en lång tid som ett försök
Old 30 april 2007, 20:23
Ledamot Gruppen

Prova öppen källkod Nvu web authoring program det är gratis och ingen försöksperiod.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Bygga en gammal dator - PSU problem eller liknande helpneeded91 General Hardware Chat 1 27 maj 2009 05:45
Söker du en mängd liknande Freewebs Pearce Web Design, Hosting & SEO 11 4 mars 2009 15:50
Tangentbord liknande till Lycosa? sapguar General Hardware Chat 2 22 januari 2008 12:52
Dreamweaver 8 momuncoderlife Web Design, Hosting & SEO 2 8 november 2007 02:43
Prioriteringar-Ram vs processor med liknande laptops. Yum Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 9 31 august 2007 08:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.