![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har precis avslutat en dreamweaver gratisabonnemang och tänkte köpa CS2, jag såg på hemsidan att det i en månad CS3 skulle komma ut och därför beslutat att köpa det, men jag behöver ett liknande program att använda för ungefär en månad till CS3 kommer ut, några förslag? |
|
| |||
| |||
| gå till Microsofts webbplats och göra en sökning för Expression Web, det är bra för en lång tid som ett försök |
|
| |||
| |||
| Prova öppen källkod Nvu web authoring program det är gratis och ingen försöksperiod. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Bygga en gammal dator - PSU problem eller liknande | helpneeded91 | General Hardware Chat | 1 | 27 maj 2009 05:45 |
| Söker du en mängd liknande Freewebs | Pearce | Web Design, Hosting & SEO | 11 | 4 mars 2009 15:50 |
| Tangentbord liknande till Lycosa? | sapguar | General Hardware Chat | 2 | 22 januari 2008 12:52 |
| Dreamweaver 8 | momuncoderlife | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 8 november 2007 02:43 |
| Prioriteringar-Ram vs processor med liknande laptops. | Yum | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 9 | 31 august 2007 08:14 |
| Thread Tools | |
| |