![]() |
|
| |||
| |||
| første off, mit websted er www.humbleacreschinchillas.com... Der er mange billeder i hele webstedet, og der synes at være en vedvarende problem for dem der ikke udviser op. Jeg har ingen idé om, hvorfor de wouldnt .... det budskab, der kommer op er "ikke kan finde ..... jpg på serveren. Jeg ved med sikkerhed, at disse billeder er på serveren, fordi jeg sætte dem dér! ![]() Er der nogen tror, at dette kunne være et problem med værten ... netfirms? eller måske min kode er slukket. men når jeg en offline preview på siden alt kommer op perfekt. nogen reaktion ville være awesome! tak stilhed |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nogle gange hvis du navngive filerne i øverste / små bogstaver og derefter linke til dem i en anden sag du får problemer.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil komme i kontakt med dig i aften og kan sikkert hjælpe dig.
|
| |||
| |||
| Tak, der ville være fantastisk |
|
| |||
| |||
| En PM er sendt!
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Kan nogen gøre mig en tjeneste og se om de fleste af billederne er i orden igen nu? Jeg har arbejdet på det. www.humbleacreschinchillas.com
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| HTML Webdesign <div> tag? | Ryan C | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 5 januar 2009 07:17 |
| Quick html spørgsmål ... | kpbotbot | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 17th May 2008 04:04 |
| Wordpress eller basale html? | kpbotbot | Web Design, Hosting & SEO | 12 | 2 juni 2008 16:38 |
| HTML Editors | megabyte | Web Design, Hosting & SEO | 11 | 21. apr 2008 15:01 |
| HTML Hjælp med form. | oobrokensilence | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 19 februar 2008 16:12 |
| Thread Tools | |
| |