![]() |
|
| |||
| |||
| Ten eerste, mijn site is www.humbleacreschinchillas.com... er is een hoop foto's in de gehele site en er lijkt een voortdurende probleem van hen niet worden weergegeven. Ik heb geen idee waarom ze wouldnt .... het bericht dat afkomstig is "niet kan vinden ..... jpg op de server. Ik weet voor een feit dat deze foto's zijn op de server, omdat ik ze daar! ![]() Is er iemand denkt dat dit kan een probleem met de ontvangst ... site? of misschien mijn code is uitgeschakeld. maar als ik een off-line preview van de pagina alles komt perfect. een antwoord zou awesome! bedankt stilte |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Soms als je de naam van de bestanden in hoofdletters / kleine letters en vervolgens koppelen aan hen in een ander geval krijg je problemen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zal je in contact met je vanavond en kan waarschijnlijk wijst u de weg.
|
| |||
| |||
| dank u dat zou geweldig |
|
| |||
| |||
| Een PM is verzonden!
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Kan iemand me een plezier doen en te zien als de meeste van de foto's werken nu weer? Ik ben ermee bezig. www.humbleacreschinchillas.com
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Webdesign <div> HTML-tag? | Ryan C | Web Design, Hosting & SEO | 4 | De 5 januari 2009 07:17 |
| Snel html vraag ... | kpbotbot | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 17 jun 2008 04:04 |
| Wordpress of basische html? | kpbotbot | Web Design, Hosting & SEO | 12 | De 2 juni 2008 16:38 |
| HTML editors | megabyte | Web Design, Hosting & SEO | 11 | 21 apr 2008 15:01 |
| Html hulp bij het formulier. | oobrokensilence | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 19 feb 2008 16:12 |
| Thread Tools | |
| |