![]() |
|
| |||
| |||
| første av området mitt er www.humbleacreschinchillas.com... det er mye bilder i hele området og synes det å være en pågående problem av dem ikke vises. Jeg aner ikke hvorfor de wouldnt .... meldingen som kommer opp er "finner ikke ..... jpg på serveren. Jeg vet for et faktum at disse bildene er på serveren fordi jeg har lagt dem der! ![]() Er det noen som tror dette kan være et problem med host ... netfirms? eller kanskje min er slått av. men når jeg gjør en frakoblet forhåndsvisning av siden alt kommer opp perfekt. noen ville være kjempebra! takk stillhet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Noen ganger hvis du navnet filene i øvre / små bokstaver og deretter koble til dem i et annet tilfelle du får problemer.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil komme i kontakt med dere i kveld, og kan sikkert hjelpe deg.
|
| |||
| |||
| takkeside som ville være fantastisk |
|
| |||
| |||
| A PM er sendt!
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Kan noen gjøre meg en tjeneste og se om de fleste av bildene er arbeider igjen nå? Jeg har jobbet på den. www.humbleacreschinchillas.com
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| HTML Webdesign <div> koden? | Ryan C | Web Design, hosting & SEO | 4 | 5 januar 2009 07:17 |
| Quick html spørsmål ... | kpbotbot | Web Design, hosting & SEO | 1 | 17 juni 2008 04:04 |
| Wordpress eller grunnleggende html? | kpbotbot | Web Design, hosting & SEO | 12 | 2 juni 2008 16:38 |
| HTML Redaktører | megabyte | Web Design, hosting & SEO | 11 | 21 april 2008 15:01 |
| Html hjelp med skjemaet. | oobrokensilence | Web Design, hosting & SEO | 5 | 19 februar 2008 16:12 |
| Thread Tools | |
| |