![]() |
|
| |||
| |||
| första bort min webbplats www.humbleacreschinchillas.com... det finns många bilder i hela området och det verkar finnas ett pågående problem för dem att inte visa upp. Jag har ingen aning om varför de wouldnt .... det budskap som kommer upp är "inte kan hitta ..... jpg på servern. Jag vet att dessa bilder är på servern, eftersom jag lagt dem där! ![]() Finns det någon som tror att detta kan vara ett problem med den mottagande ... netfirms? eller kanske min kod är avstängd. men när jag gör en offline förhandsvisning av sidan allt kommer upp perfekt. något svar skulle vara häftigt! tack tystnad |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ibland om du namn filerna i övre / gemener och sedan länka till dem i ett annat fall får du problem.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag kommer att komma i kontakt med er i kväll och kan förmodligen hjälpa dig.
|
| |||
| |||
| tack det skulle vara fantastiskt |
|
| |||
| |||
| Ett PM har skickats!
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Kan någon göra mig en tjänst och se om de flesta av bilderna arbetar igen nu? Jag har arbetat med det. www.humbleacreschinchillas.com
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| HTML Webdesign <div> tag? | Ryan C | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 5 januari 2009 07:17 |
| Quick html fråga ... | kpbotbot | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 17 juni 2008 04:04 |
| Wordpress eller grundläggande html? | kpbotbot | Web Design, Hosting & SEO | 12 | 2 juni 2008 16:38 |
| HTML Redaktion | megabyte | Web Design, Hosting & SEO | 11 | 21 april 2008 15:01 |
| Html hjälp med form. | oobrokensilence | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 19 februari 2008 16:12 |
| Thread Tools | |
| |