![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle .. Jeg har en side, der har et TextEdit form med en forelægge knappen .. Det, jeg gerne vil gøre, er at: -brugeren skriver en adresse i TextEdit form. -når han klikker på Indsend-knappen, ét billede vil åbne URL leveres i TextEdit form ... Bemærk: Den side er et par billeder .. Tak på forhånd for svar. |
|
| |||
| |||
| Aktionen attribut i form skal være lidt af javascript, som fastsætter placeringen af dit mål ramme til indholdet af tekstfeltet. Det er nemmere at definere en JavaScript-funktion og derefter ringe til at fungere som indsats. http://www.tizag.com/javascriptT/javascriptform.php
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Spørgsmål om html | oobrokensilence | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 20. jun 2008 13:58 |
| Hjælp mig venligst, PC til TV lige et hurtigt spørgsmål | billshepherd | Grafikkort & Monitors | 1 | 2 februar 2008 20:30 |
| Hurtig RAM spørgsmål | Plusi | CPU, bundkort og RAM | 2 | 14 november 2007 14:01 |
| Quick Spørgsmål | Nexter | General Hardware Chat | 1 | 10 oktober 2007 14:57 |
| Hurtigt spørgsmål om at lave en SLI | dubs89 | Grafikkort & Monitors | 1 | 17. sep 2007 19:24 |
| Thread Tools | |
| |