![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi all .. Minulla on sivu, jolla on TeXturi muodossa, jonka esittää painiketta .. mitä haluan tehdä, on, että: -käyttäjä kirjoittaa osoite on TeXturi muodossa. -kun hän napsauttaa Lähetä-painiketta, yksi kehys avaa URL toimitettava TeXturi muodossa ... Huom: sivulla on pari kuvaa .. kiitos jo etukäteen vastauksista. |
|
| |||
| |||
| Kanne määritettä muodossa on hieman javascript, jossa sijainti tavoitebudjettiasi kehyksen sisältöä koskevia tekstikentän. On helpompi määritellä JavaScriptillä ja sitten soittaa kyseistä tehtävää kuin toimia. http://www.tizag.com/javascriptT/javascriptform.php
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kysymys html | oobrokensilence | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 20th Jun 2008 13:58 |
| Auta minua ystävällisesti PC TV vain nopea kysymys | billshepherd | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 2. helmikuu 2008 20:30 |
| Quick RAM kysymys | Plusi | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 14. marraskuu 2007 14:01 |
| Quick Kysymys | Nexter | Rautatavaran Chat | 1 | 10. lokakuu 2007 14:57 |
| Quick kysymys tekee SLI | dubs89 | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 17. Sep 2007 19:24 |
| Thread Tools | |
| |