![]() |
|
| |||
| |||
| Her er scriptet: -- Jeg kunne virkelig bruge en kopi af denne software, forældet og dumbed ned, da det kan være, men min hensigt om at skrive et (meget) lille program (I behøver ikke nødvendigvis at køre det på denne maskine) til personlig brug & BASIC er ideel til mine behov. Mit spørgsmål til alle med viden om de kan lide, er, Kan jeg få en version af grundlæggende (gamle / nye, rettergang, begrænset funktionalitet gør ikke noget) gratis på nettet? Hvis ja, hvor? Rådgivning meget værdsat. LB. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ved ikke, om der er nogen fri Basic redaktører, jeg ikke gør programmering. En Google-søgning efter 'gratis Basic Editor "kan give nogle muligheder. Kender en der vil give dig links til pirat kilder på dette forum.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ram Latency Forespørgsel | dsaliba | CPU, bundkort og RAM | 9 | 23 November 2009 12:26 |
| Grafikkort Forespørgsel | newpc | Grafikkort & Monitors | 12 | 26 oktober 2009 04:28 |
| Bluray nummeroplysningstjenester | dsaliba | Multimedia & Codecs | 1 | 19 januar 2009 17:03 |
| Sony laptop PCG-9B3L - nummeroplysning | Reino | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 31 oktober 2007 06:00 |
| Thread Tools | |
| |