![]() |
|
| |||
| |||
| Her er scriptet: -- Jeg kunne virkelig bruke en kopi av denne programvaren, utdatert og dumbed ned som det kan være, men jeg har tenkt på å skrive et (meget) lite program (jeg trenger ikke nødvendigvis å bruke det på denne maskinen) for personlig bruk og GRUNNLEGGENDE er ideell for mine behov. Spørsmålet mitt til noen med kunnskap om de liker er, kan jeg få noen versjon av grunnleggende (gammel / ny prøve, begrenset funksjonalitet ingen rolle) gratis på nettet? I så fall hvor? Råd mye verdsatt. LB. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vet ikke om det er noen gratis Basic redaktører, jeg ikke gjør programmeringen. Et Google-søk etter "free Basic Editor 'kan gi muligheter. Vet en kommer til å gi deg linker til pirat kilder på dette forumet.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ram Latency Forespørsel | dsaliba | CPUer, Hovedkort & RAM | 9 | 23 november 2009 12:26 |
| Grafikkort Forespørsel | newpc | Kabinetter & Skjermer | 12 | 26 oktober 2009 04:28 |
| Bluray forespørsel | dsaliba | Multimedia & Kodeker | 1 | 19 januar 2009 17:03 |
| Sony laptop PCG-9B3L - forespørsel | Reino | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 31 oktober 2007 06:00 |
| Thread Tools | |
| |