![]() |
|
| |||
| |||
| Indien er blevet verdens outsourcing hub. Indien byder på mange konkurrencefordele på en del af teknologisk fleksibilitet, kvalitet, fleksibilitet, omkostningskontrol og på levering til tiden. Indien er et talent rigt land, og i øjeblikket den eksporterer software / tjenester til mere end 95 lande verden over. Indien er det bedste sted at outsource til, som du kan benytte sig af best-of-breed tjenester på en omkostningseffektiv pris. Hvad tror du, vil Indien fortsætte denne holdning eller lande som Kina, Japan ville bortføre sin krone??? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK, det er hvad jeg mener om dette forum: Det er et land af sine egne, hvor folk respektere de love og hjælpe hinanden. I dont mening at sige, at det ene land er bedre end den anden er relevant diskussion om det pågældende sted. Hvis du ønsker at skrive ting om et land er bedre end resten går til en nationalistisk forum. Forhåbentlig du forstår