mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

SEO Outsourcing

Reply

Thread Tools
Old 30. sep 2008, 05:56
Bandlyst Gruppen

Default SEO Outsourcing

Indien er blevet verdens outsourcing hub. Indien byder på mange konkurrencefordele på en del af teknologisk fleksibilitet, kvalitet, fleksibilitet, omkostningskontrol og på levering til tiden. Indien er et talent rigt land, og i øjeblikket den eksporterer software / tjenester til mere end 95 lande verden over. Indien er det bedste sted at outsource til, som du kan benytte sig af best-of-breed tjenester på en omkostningseffektiv pris.

Hvad tror du, vil Indien fortsætte denne holdning eller lande som Kina, Japan ville bortføre sin krone???
Old 30. sep 2008, 08:38
Donor-Gruppen

Default SEO Outsourcing

OK, det er hvad jeg mener om dette forum: Det er et land af sine egne, hvor folk respektere de love og hjælpe hinanden. I dont mening at sige, at det ene land er bedre end den anden er relevant diskussion om det pågældende sted. Hvis du ønsker at skrive ting om et land er bedre end resten går til en nationalistisk forum.

Forhåbentlig du forstår

Mit system: Deathstar 1.0 / lånte MacBook

Processor (s):
Core 2 Quad / Dual-Core
Bundkort:
Ny HP ting / MacBook ting
RAM Hukommelse:
4 GB DDR2 / 1GB DDR2
Grafikkort (r):
nVidia GeForce 8600GT
Lydkort:
Intel (R) integreret
Harddisk (e):
1 TB SATA / Mac 120GB
Optisk drev (r):
Hitachi Blu-ray / Integreret
Sag / PSU:
HP lager / Mac Stock
Køling:
Din standard radiator og fan / samme
Network / Internet:
Intel (R) Integrerede / Mac AirPort
Monitor (s):
HP w2408 / MacBook ting
Operating System (s):
Vista SP1 / Mac OS X Leopard (10,5)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.