mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

SEO Outsourcing

Reply

Thread Tools
Old 30:e Sep 2008, 05:56
Banned Group

Default SEO Outsourcing

Indien har blivit världens outsourcing nav. Indien har många konkurrensfördelar på en del av teknisk flexibilitet, kvalitet, flexibilitet, kostnadskontroll och på Temne leverans. Indien är en talang rikt land och för närvarande är exporten mjukvaror och tjänster till mer än 95 länder runt om i världen. Indien är den bästa platsen att lägga ut som du kan utnyttja de bästa tjänsterna på ett kostnadseffektivt pris.

Vad tror du kommer Indien fortsätta denna position eller länder som Kina, Japan skulle rycka sin krona???
Old 30:e Sep 2008, 08:38
Givargruppen

Default SEO Outsourcing

OK detta är vad jag anser om detta på forumet: Det är ett land av sina egna där människor respekterar de lagar och hjälpa varandra. I dont tycker att säga att ett land är bättre än den andra är lämplig diskussion om denna plats. Om du vill lägga upp saker om ett land är bättre än resten gå till ett nationalistiskt forum.

Hoppas du förstår

Mitt System: Deathstar 1,0 / lånade MacBook

Processor (s):
Core 2 Quad / Dual-Core
Moderkort:
Nya HP sak / MacBook sak
RAM Minne:
4GB DDR2 / 1GB DDR2
Grafikkort (s):
nVidia GeForce 8600GT
Ljudkort:
Intel (R) integrerade
Hårddisk (s):
1 TB SATA / Mac 120GB
Optisk enhet (er):
Hitachi Blu-ray / Integrerad
Mål / PSU:
HP materiel / Mac Lager
Kylning:
Din standard kylare och fläkt / Same
Nätverk / Internet:
Intel (R) Integrerad / Mac AirPort
Monitor (s):
HP w2408 / MacBook sak
Operating System (s):
Vista SP1 / Mac OS X Leopard (10.5)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.