![]() |
|
| |||
| |||
| Brug nogle af de gratis værktøjer til rådighed på internettet Jeg har testet nogle af mine sider og de bliver meget gode ratings for så vidt angår seo-ting, men et nyt website for et sted i nærheden af mig viser op på side 4 i en søgning på den samme søgning som min webside henviser til min webside doesnt vise op på alle for de første 30 sider ....... Jeg har testet dette nye lokale website i fri seo værktøjer og den får et lavt resultat, så mit spørgsmål er ... .... Hvordan kan et nyt websted få en højere søgning bedømmelse, når det aparently har et lavt seo score, men mine ældre webside med en tilsyneladende meget høj seo score doesnt endda vise sig i de første 30 sider af den samme søgning og også min webside titel / navn inkluderet i søgningen, men denne nye websites titel / navn isnt ........... meget forvirret jeg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SEO score værktøjer betyder ingenting, ikke stole på dem.
Sider rank på alder, indhold og backlinks. Som jeg sagde før, hvis dit websted er mindre end 1 år gammel det vil udføre oddly i serps. Build backlinks med dit søgeord i ankre, har dit søgeord i din side titler og på siden, skylles, gentages, skal du vente, så gentag mere, og derefter vente længere, vil det komme. I sidste ende. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Jeg kan forstå og tage alt, hvad du siger Dave men den del jeg dont forstå, hvordan denne helt nye hjemmeside med ingen titel relevans bliver lige i mange mange sider før mig ....... det virkelig slag mig tilbage |
|
| |||
| |||
| Jeg har en søgning efter de søgeord, du har sendt mig, er resultaterne synes normal. Du for eksempel sige denne søgning returnerer irrelevent resultater. "vest for * land * hoteller" Jeg kommer tilbage sider meste over 6 år gammel, med mange backlinks og søgeord i titlen og på side. Så hvordan kan du forvente et par måneder gammel site med få backlinks at konkurrere? |
|
| |||
| |||
| Åh, og som jeg sagde før om backlinks, dit websted har 2. Din konkurrence har 1000's, jeg har tilbudt dig det samme råd gang på gang. Backlinks med relevante søgeord anker tekst er hvad du skal bruge. Du får ingen steder uden dem. |
|
| |||
| |||
| Der er nogle faktorer kan påvirke SERP stilling af et helt nyt website ... en af dem er domænenavn. Muligt, at domænenavnet er tidligere blevet opgivet ... så selvom det er nyt for dig, men det er ikke nyt for søgemaskine. Jeg er ikke sikker ... Hvad er varigheden er nyt for dig?
__________________ Jinnat Ul Hasan SEO Blog - Hvordan jeg nå # 1 i Google Love Gadgets! Kontroller Latest Gadgets Free Website SEO Review |