vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Seo tavaraa

Reply

Thread Tools
Old 24th Sep 2008, 02:06
Rahoittajien ryhmän

Default Seo tavaraa

Käyttäen joitakin niistä ilmaisia työkaluja saatavilla Internetissä i on testannut joitakin sivuni ja he saavat erittäin hyvän miehistön osalta seo kamaa, mutta uusi verkkosivusto paikka lähellä minua näkyy sivulla 4, joka etsi sama haku kuten Web-sivu kun taas oma verkkosivu doesnt näy ollenkaan ensimmäisen 30 sivua ....... Olen testannut tätä uutta paikallista verkkosivuilla vapaan seo työkalut ja se saa vähän tulosta, joten kysymys on ... ....

Miten uusi verkkosivusto saada korkeampi haku taksoitus kun se aparently on pieni seo pisteet mutta minun older verkkosivun, jolla on ilmeisesti erittäin suuri seo pisteet doesnt edes näy ensimmäisen 30 sivua saman haun ja myös minun verkkosivun otsikko / nimi mukaan hakulausekkeessa mutta uusia verkkosivustoja otsikko / nimi isnt ........... hyvin hämmentynyt olen.
Old 24th Sep 2008, 02:10
Administrator Group

Default Seo tavaraa

SEO pisteet välineet eivät merkitse mitään, ei saa vedota niihin.

Sivut sijoitus ikä, sisältöä ja käänteisiä.

Kuten aiemmin sanoin, jos sivustosi on alle 1-vuotias se suorittaa kumma, että serps.

Rakenna käänteisiä kanssa avainsanasi ankkurit ovat avainsanasi sivusi otsikot ja sivulla, huuhtele, toista, odota, toista sitten enemmän, sitten odottamaan pidempään, se tulee. Lopulta.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 24th Sep 2008, 02:18
Rahoittajien ryhmän

Default Seo tavaraa

Ymmärrän ja ottaa huomioon kaiken, mitä te sanotte Dave mutta osa i dont ymmärrä miten tämä upouusi verkkosivut, joilla ei ole otsikkoa merkitystä saa suoraan monissa monta sivua ennen minua ....... todella koputtaa minut takaisin
Old 24th Sep 2008, 02:31
Administrator Group

Default Seo tavaraa

Tein etsi avainsanaluetteloihin lähetti minulle, tulokset näyttävät normaalia.

Esimerkiksi te sanotte tämän haku palauttaa irrelevent tuloksia.

"länteen * maa * hotellit"

Saan takaisin sivuja enimmäkseen yli 6 vuotta vanha, ja monet linkit ja avainsanat otsikossa ja sivulla.

Miten aiotte muutaman kuukauden vanha sivusto muutaman käänteisiä kilpailla?
Old 24th Sep 2008, 02:35
Administrator Group

Default Seo tavaraa

Voi ja kuten sanoin aiemmin käänteisiä, sivustosi on 2.

Sinun kilpailu on 1000: n, olen tarjonnut teille yhtä neuvoja kerta toisensa jälkeen.

Käänteisten asiaa Hakusanalla ankkuri teksti mitä tarvitset.

Saat mihinkään ilman niitä.
Old 4 lokakuu 2008, 16:33
Rahoittajien ryhmän

Default Seo tavaraa

On vähän tekijät voivat vaikuttaa SERP kanta tuotemerkin uusi www-sivusto ... Yksi niistä on verkkotunnus. Mahdollista, että verkkotunnus on aiemmin laskenut ... niin vaikka se uutta sinulle, mutta se ei ole uusi hakukone.

En ole varma ... mitä kesto on uusi sinulle?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.