![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Käyttäen joitakin niistä ilmaisia työkaluja saatavilla Internetissä i on testannut joitakin sivuni ja he saavat erittäin hyvän miehistön osalta seo kamaa, mutta uusi verkkosivusto paikka lähellä minua näkyy sivulla 4, joka etsi sama haku kuten Web-sivu kun taas oma verkkosivu doesnt näy ollenkaan ensimmäisen 30 sivua ....... Olen testannut tätä uutta paikallista verkkosivuilla vapaan seo työkalut ja se saa vähän tulosta, joten kysymys on ... .... Miten uusi verkkosivusto saada korkeampi haku taksoitus kun se aparently on pieni seo pisteet mutta minun older verkkosivun, jolla on ilmeisesti erittäin suuri seo pisteet doesnt edes näy ensimmäisen 30 sivua saman haun ja myös minun verkkosivun otsikko / nimi mukaan hakulausekkeessa mutta uusia verkkosivustoja otsikko / nimi isnt ........... hyvin hämmentynyt olen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SEO pisteet välineet eivät merkitse mitään, ei saa vedota niihin.
Sivut sijoitus ikä, sisältöä ja käänteisiä. Kuten aiemmin sanoin, jos sivustosi on alle 1-vuotias se suorittaa kumma, että serps. Rakenna käänteisiä kanssa avainsanasi ankkurit ovat avainsanasi sivusi otsikot ja sivulla, huuhtele, toista, odota, toista sitten enemmän, sitten odottamaan pidempään, se tulee. Lopulta. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Ymmärrän ja ottaa huomioon kaiken, mitä te sanotte Dave mutta osa i dont ymmärrä miten tämä upouusi verkkosivut, joilla ei ole otsikkoa merkitystä saa suoraan monissa monta sivua ennen minua ....... todella koputtaa minut takaisin |
|
| |||
| |||
| Tein etsi avainsanaluetteloihin lähetti minulle, tulokset näyttävät normaalia. Esimerkiksi te sanotte tämän haku palauttaa irrelevent tuloksia. "länteen * maa * hotellit" Saan takaisin sivuja enimmäkseen yli 6 vuotta vanha, ja monet linkit ja avainsanat otsikossa ja sivulla. Miten aiotte muutaman kuukauden vanha sivusto muutaman käänteisiä kilpailla? |
|
| |||
| |||
| Voi ja kuten sanoin aiemmin käänteisiä, sivustosi on 2. Sinun kilpailu on 1000: n, olen tarjonnut teille yhtä neuvoja kerta toisensa jälkeen. Käänteisten asiaa Hakusanalla ankkuri teksti mitä tarvitset. Saat mihinkään ilman niitä. |
|
| |||
| |||
| On vähän tekijät voivat vaikuttaa SERP kanta tuotemerkin uusi www-sivusto ... Yksi niistä on verkkotunnus. Mahdollista, että verkkotunnus on aiemmin laskenut ... niin vaikka se uutta sinulle, mutta se ei ole uusi hakukone. En ole varma ... mitä kesto on uusi sinulle?
__________________ Jinnat Ul Hasan SEO Blog - Miten päästä # 1 Google Love gadgetit! Tarkista Latest Gadgets Free Website SEO tarkistus |