![]() |
|
| |||
| |||
| Bruker noen av de gratis tilgjengelige på internett jeg har testet noen av sidene mine, og de får veldig god rating i forhold seo ting, men et nytt nettsted for et sted i nærheten av meg dukker opp på side 4 av et søk etter samme søk som min webside mens min webside ikke vises i det hele tatt for de første 30 sider ....... jeg har testet denne nye lokale nettstedet i det fri seo verktøy og det blir et lavt resultat, så spørsmålet mitt er ... .... Hvordan kan et nytt nettsted få et høyere søk vurdering når det aparently har lav seo scorer men mine eldre webside med en tilsynelatende svært høy seo scorer ikke selv opp i de første 30 sider av samme søk og også websiden min tittel / navn inkludert i søket, men dette nye nettsteder tittel / navn isnt ........... så forvirret jeg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SEO scorer verktøy betyr ingenting, ikke stole på dem.
Sider rangeres på alder, innhold og backlinks. Som jeg sa før om webområdet ditt er mindre enn 1 år gammel, vil den utføre oddly i serps. Bygg tilbakekoblingene med søkeord i ankrene har søkeordet i artikler og på siden, skyll, gjenta, vent, deretter gjenta mer, og deretter vente lenger, det vil komme. Slutt. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Jeg forstår og tar notere alt du sier Dave men del i dont forstår, er hvordan denne splitter nye nettsted uten tittel relevans får rett i mange mange sider før meg ....... som virkelig banker meg tilbake |
|
| |||
| |||
| Jeg gjorde et søk på søkeordene du har sendt meg, resultatene virker normalt. For eksempel sier du dette søket returnerer irrelevent resultater. "vest av * Land * hotell" Jeg tilbake sider meste over 6 år, med mange backlinks og søkeordene i tittelen og på siden. Så hvordan kan du forvente noen få måneder gamle nettsted med få backlinks å konkurrere? |
|
| |||
| |||
| Oh, og som jeg sa før om backlinks, nettstedet har 2. Konkurrentene har 1000, jeg har tilbudt deg samme råd og tid igjen. Tilbakekoblingene med relevante søkeord ankertekst er hva du trenger. Du får ingen steder uten dem. |
|
| |||
| |||
| Det er noen faktorer som kan påvirke SERP posisjonen til en helt ny nettside ... En av dem er domenenavnet. Mulig at domenenavnet ble tidligere droppet ... så om det er nytt for deg, men det er ikke nytt for søkemotoren. Jeg er ikke sikker ... Hva er varigheten er nytt for deg?
__________________ Jinnat Ul Hasan SEO Blog - Hvor jeg nå nr. 1 i Google Love Gadgets! Sjekk Latest Gadgets Free Website SEO gjennomgang |