![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben gewoon nieuwsgierig. Maakt het uit als u uw handtekening koppeling op het tekstvak in plaats van met behulp van de ingebouwde functie voor de ondertekening van het forum? Nou ik heb het van de verdiencapaciteit een aantal backlinks. Heeft zoekmachines nu vermijden handtekening links? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Denk dat ze waarschijnlijk meer gewicht indien gebruikt in de post in plaats van de handtekening.
| |||
| |||
| Het verschilt enigszins afhankelijk van de zoekmachine, maar ik ben farely zeker dat ze niet een groot verschil maken. Als ik om uw link mijn post bijvoorbeeld, dat zou worden beoordeeld veel hoger. Forum signiture links zijn meer voor het gebruik van andere forum gebruikers, maar het deffinately kan geen kwaad om het daar. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| HALLO! (hoe maak ik een handtekening) | ryannathans | Introduceer jezelf hier | 9 | 16 Jan 2009 01:37 |
| Hoe krijg ik een handtekening? | eslfish | Gemeenschap Nieuws & Chat | 4 | 8 Nov 2008 18:16 |
| Handtekening | Black Magic | Gemeenschap Nieuws & Chat | 6 | 24 mei 2008 07:06 |
| Handtekening? | KanoakaVirus | Gemeenschap Nieuws & Chat | 6 | De 6 maart 2008 15:01 |
| Handtekening | 9kelad | Gemeenschap Nieuws & Chat | 3 | 17 dec 2007 11:27 |
| Thread Tools | |
| |