![]() |
|
| |||
| |||
| Jag är bara nyfiken. Spelar det någon roll om du placerar din signatur länk på textrutan i stället för att använda den inbyggda undertecknande funktionen i forumet? Tja jag talar förvärvsförmågan vissa bakåtlänkar. Har sökmotorer nu börjar undvika signatur länkar? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tror att de förmodligen har mer tyngd när det används i tjänsten i stället för en underskrift.
| |||
| |||
| Det skiljer sig lite beroende på vilken sökmotor, men jag är farely säker på att de inte gör en enorm skillnad. Om jag skulle lägga upp länken min post till exempel, det skulle vara nominellt mycket högre. Forum signiture länkar är mer för att använda andra forum-användare, men det deffinately kommer inte göra ont att ha den där. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| HEJ! (Hur gör jag en signatur) | ryannathans | Presentera dig här | 9 | 16 januari 2009 01:37 |
| Hur får jag en signatur? | eslfish | Gemenskapen Nyheter & Chat | 4 | 8 november 2008 18:16 |
| Underskrift | Black Magic | Gemenskapen Nyheter & Chat | 6 | 24 maj 2008 07:06 |
| Underskrift? | KanoakaVirus | Gemenskapen Nyheter & Chat | 6 | 6 mars 2008 15:01 |
| Underskrift | 9kelad | Gemenskapen Nyheter & Chat | 3 | 17 december 2007 11:27 |
| Thread Tools | |
| |