![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik heb geen toegang tot de website www.panedexpressions.com toen ik in de "www". Toen ik typ gewoon panedexpressions.com het werkt prima. Dus iets veranderd van alleen deze ben Weet iemand wat het probleem is? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| In de ogen van het Internet, www en zonder www op drielanden begin van een domein zijn eigenlijk twee domeinen.
Het is een goede gewoonte voor webmasters te kiezen en een heroriëntering van de andere aan. Dus er is een wijziging van de webmaster van die site deed dat, toen gestopt om wat voor reden of per ongeluk. Mijn Systeem: Hybr! D
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dell inspirion 1721 - "Cant toegang schijf veroorzaken beetje locker uitgeschakeld" Fout | chevycowgirl | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 20 apr 2009 09:09 |
| Harddrive Fout op Bootup - "Disk Error" "Press any key to restart" | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 6 | 13 mrt 2009 15:56 |
| Kan niet "ENABLE" functie "aan" in de BIOS ref CD / DVD. | ashmehta | Laptops, Mobiles & PDA's | 8 | 17 jun 2008 02:56 |
| Laptop niet opstarten, "syntax" of "disk error". | aechain | Windows besturingssystemen | 5 | 24 Jan 2008 15:45 |
| Hoe te verwijderen bestanden als' Toegang geweigerd '? | Rob8UrChips | Windows besturingssystemen | 6 | 17 okt 2007 13:53 |
| Thread Tools | |
| |