html, body (background: # 0000" /> Vampirefreaks.com profil - Computer Juice - Forums
mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Vampirefreaks.com profil

Reply

Thread Tools
Old 11 april 2008, 06:17
Ny Medlem Gruppen

Default Vampirefreaks.com profil

på vampirefreaks.com i Jeg har et billede angivet som baggrund for min profil, du bruger denne kode i "profil" område
Code:
<style type="text/css"> html, body (background: # 000000 url ( 'http://i155.photobucket.com/albums/s298/xslave1/ms/bloodwallLQ.jpg'); background-repeat: no -repeat; background-position: center center; background-attachment: fixed;)
Jeg sætter mit indhold i rulle kasser med koden nedenfor i "profil" "lide" "imod" områder etc:

Code:
<div style="width: 180px; height: 135px; overflow: auto; border: none; padding: 15px; background: black;"> 
indhold går her
</ div>
Hvordan gør jeg baggrunden for rulle box sort men semi transparent
så det er let at læse teksten, men således at den side billedet stadig viser gennem
uden en stor solid black box dækker det op?
Old 11 april 2008, 06:19
Donor-Gruppen

Default Vampirefreaks.com profil

Jeg plejede at have en vf og jeg gjorde det, damn I cant huske for livet for mig, ill gøre lidt google og vende tilbage til dig.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Grafikkort profil? stivo828 Grafikkort & Monitors 2 1 juni 2009 15:24
Lav profil Fondamento Grafikkort & Monitors 2 15 november 2007 09:07
Lav profil gfx hjælpe bedes Cew27 Grafikkort & Monitors 2 10 oktober 2007 05:26
Tilføj din pc spec til din profil Hybr! D Fællesskabet News & Chat 5 7 august 2007 10:39
Profil probs! shroomo Fællesskabet News & Chat 4 30 april 2007 05:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.