html, body (background: # 0000" /> Vampirefreaks.com profil - Computer Juice - Forums
mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, hosting & SEO

Register

Vampirefreaks.com profil

Reply

Thread Tools
Old 11 april 2008, 06:17
New Member Group

Default Vampirefreaks.com profil

på vampirefreaks.com i Jeg har et bilde som bakgrunn for min profil, og bruker denne koden på "profil" område
Code:
<style type="text/css"> html, body (background: # 000000 url ( 'http://i155.photobucket.com/albums/s298/xslave1/ms/bloodwallLQ.jpg'); background-repeat: no -repeat; background-position: center center; background-vedlegg: fast;)
Jeg setter meg i bla boksene ved hjelp av koden nedenfor i "profil" "liker" "misliker" områder osv.:

Code:
<div style="width: 180px; height: 135px; overflow: auto; border: none; padding: 15px; background: black;"> 
innhold her
</ div>
Hvordan gjør jeg bakgrunn for bla boksen svart men semi transparent
slik at det er lett å lese teksten, men slik at sidebildet fortsatt viser gjennom
uten en stor solid svart boks dekker det opp?
Old 11 april 2008, 06:19
Donor Group

Default Vampirefreaks.com profil

Jeg pleide å ha en Vf og jeg gjorde dette, for faen i cant huske livet av meg, ill gjøre litt googlingen og komme tilbake til deg.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Grafikkortkonfigurasjon profil? stivo828 Kabinetter & Skjermer 2 1 juni 2009 15:24
Lav profil fondamento Kabinetter & Skjermer 2 15 nov 2007 09:07
Lav profil gfx hjelpe vennligst Cew27 Kabinetter & Skjermer 2 10 oktober 2007 05:26
Legg til din PC spec på din profil Hybr! D Community News & Chat 5 7 august 2007 10:39
Profil probs! shroomo Community News & Chat 4 30 april 2007 05:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.