mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Visual Basic 6

Reply

Thread Tools
Old 2 november 2007, 17:52
Ny Medlem Gruppen

Default Visual Basic 6

Hej. Jeg er ny til programmering og kun har kendskab til i HTML-kodning. Jeg planlægger at jeg begynder mit studie af Visual Basic 6, og jeg tænkte, om nogen af jer kunne tilbyde nogle websteder eller programmer, som kan hjælpe mig med at få startet. Jeg har undersøgt nogle tutorials, men jeg har virkelig svært ved at forstå deres koncept. Jeg er ikke økonomisk stabil nok til at købe nogen majorly dyre bøger i øjeblikket. Tak for dit bidrag.

-Mohammed
Old 3 november 2007, 00:49
Medlem Gruppen

Default Visual Basic 6

http://www.google.com/search?q=vb +6 + ... E7 & rlz = 1I7GGLR
Old 3 november 2007, 00:50
Medlem Gruppen

Default Visual Basic 6

Du kan tillade sig en computer, men ikke en lærebog ...
Old 3 november 2007, 06:13
Ny Medlem Gruppen

Default Visual Basic 6

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Dr. John View Post
Du kan tillade sig en computer, men ikke en lærebog ...
Det blev givet til mig som en gave for at gå på universitetet.
Old 8 november 2007, 02:54
Medlem Gruppen

Default Visual Basic 6

Amazon sælger brugte bøger.
Som VB 6 blev erstattet flere år siden af VB.net, der sandsynligvis vil være flere titler til rådighed.
Prøv at gå til Deitel og Deitel Sådan program (indsæt emne / sprog)

PS På ni Unis og Colleges jeg har deltaget, studerende købte bøger, og UNI / colleges alle havde et bibliotek, hvor du kan låne bøger. ;)
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Visual Basic - hvordan man laver en AUTO Button skubbebåd ryannathans General Software Chat 1 2 februar 2009 13:57
Visual Basic HJÆLP! (åbning ny form) ryannathans General Software Chat 10 23 januar 2009 15:42
Brug for hjælp til Visual Studio 2005 ahyi General Software Chat 0 21. jan 2009 21:41
Visual nessa2 PC & Console Gaming 2 11 februar 2008 05:18
Vista med Visual Basic Cew27 Linux & Alternative OS 1 27 november 2007 14:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.