![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. Olen uusi ohjelmasuunnittelusta ja vain tietämyksen html-koodausta. Olen suunnittelun alussa minun tutkimuksen Visual Basic 6, ja ihmettelen jos joku teistä voisi tarjota joitakin sivustoja, tai sovelluksia, jotka voivat auttaa minua pääsemään alkuun. Olen tarkistanut joitakin tutorials, mutta minun on todella vaikea ymmärtää niiden käsite. En ole taloudellisesti riittävän vakaita ostaa mitään majorly kalliita kirjoja tällä hetkellä. Kiitos panos. -Mohammed |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Voit varaa tietokoneeseen, mutta ei hyvä ... |
|
| |||
| |||
| Se oli minulle kuin lahja menee yliopistoon. |
|
| |||
| |||
| Amazon myy Vaihtokoneet kirjoja. Kuten VB 6 korvattiin useita vuosia sitten VB.net, on todennäköisesti useita nimikkeitä saatavilla. Kokeile HAKU Deitel ja Deitel Miten ohjelma (lisää aiheesta / language) PS: n yhdeksän Unis ja Colleges olen osallistunut, opiskelijat ostaa kirjoja, ja uni / kollegioiden kaikilla oli kirjasto, josta voi lainata kirjoja. ;) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Visual Basic - Miten AUTO-painiketta työntöalus | ryannathans | General Software Chat | 1 | 2. Feb 2009 13:57 |
| Visual Basic OHJE! (avataan uusi) | ryannathans | General Software Chat | 10 | 23. Jan 2009 15:42 |
| Tarvitsetko apua Visual Studio 2005 | ahyi | General Software Chat | 0 | 21. Jan 2009 21:41 |
| Visual | nessa2 | PC & Console Gaming | 2 | 11th Feb 2008 05:18 |
| Vista Visual Basic | Cew27 | Linux & Alternative OS | 1 | 27. marraskuu 2007 14:25 |
| Thread Tools | |
| |