mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, hosting & SEO

Register

Visual Basic 6

Reply

Thread Tools
Old 2nd 2007 nov 17:52
New Member Group

Default Visual Basic 6

Hallo. Jeg er ny i programmering og bare har kunnskap i HTML-koding. Jeg planlegging på begynnelsen min studie av Visual Basic 6, og jeg lurte på om noen av dere kunne gi meg noen steder, eller programmer som kan hjelpe meg å komme i gang. Jeg har sjekket noen øvelser, men jeg har en hard tid grasping sitt konsept. Jeg er ikke økonomisk stabil nok til å kjøpe noen majorly dyre bøker for øyeblikket. Takk for ditt bidrag.

-Mohammed
Old 3dje Nov 2007, 00:49
Medlem Group

Default Visual Basic 6

http://www.google.com/search?q=vb +6 + ... E7 & rlz = 1I7GGLR
Old 3dje Nov 2007, 00:50
Medlem Group

Default Visual Basic 6

Du har råd til en datamaskin, men ikke en lærebok ...
Old 3dje Nov 2007, 06:13
New Member Group

Default Visual Basic 6

Sitat:
Originally Posted by dr john View Post
Du har råd til en datamaskin, men ikke en lærebok ...
Den ble gitt til meg som en gave for å gå til universitetet.
Old 8nde Nov 2007, 02:54
Medlem Group

Default Visual Basic 6

Amazon selger secondhand bøker.
Som VB 6 ble erstattet flere år siden av VB.net, er det trolig bli flere titler tilgjengelige.
Prøv leter etter Deitel og Deitel Hvordan programmet (sette emne / språk)

PS På ni Unis og høyskoler jeg har gått, studenter kjøpt bøker, og uni / høgskoler hatt et bibliotek der du kan låne bøker. ;)
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Visual Basic - hvordan du oppretter en AUTO Button pusher ryannathans General Software Chat 1 2 februar 2009 13:57
Visual Basic HJELP! (åpner nytt skjema) ryannathans General Software Chat 10 23 januar 2009 15:42
Trenger du hjelp med Visual Studio 2005 ahyi General Software Chat 0 21 januar 2009 21:41
Visual nessa2 PC & Console Gaming 2 11 februar 2008 05:18