mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, hosting & SEO

Register

Visual Basic 6

Reply

Thread Tools
Old 2nd 2007 nov 17:52
New Member Group

Default Visual Basic 6

Hallo. Jeg er ny i programmering og bare har kunnskap i HTML-koding. Jeg planlegging på begynnelsen min studie av Visual Basic 6, og jeg lurte på om noen av dere kunne gi meg noen steder, eller programmer som kan hjelpe meg å komme i gang. Jeg har sjekket noen øvelser, men jeg har en hard tid grasping sitt konsept. Jeg er ikke økonomisk stabil nok til å kjøpe noen majorly dyre bøker for øyeblikket. Takk for ditt bidrag.

-Mohammed
Old 3dje Nov 2007, 00:49
Medlem Group

Default Visual Basic 6

http://www.google.com/search?q=vb +6 + ... E7 & rlz = 1I7GGLR
Old 3dje Nov 2007, 00:50
Medlem Group

Default Visual Basic 6

Du har råd til en datamaskin, men ikke en lærebok ...
Old 3dje Nov 2007, 06:13
New Member Group

Default Visual Basic 6

Sitat:
Originally Posted by dr john View Post
Du har råd til en datamaskin, men ikke en lærebok ...
Den ble gitt til meg som en gave for å gå til universitetet.
Old 8nde Nov 2007, 02:54
Medlem Group

Default Visual Basic 6

Amazon selger secondhand bøker.
Som VB 6 ble erstattet flere år siden av VB.net, er det trolig bli flere titler tilgjengelige.
Prøv leter etter Deitel og Deitel Hvordan programmet (sette emne / språk)

PS På ni Unis og høyskoler jeg har gått, studenter kjøpt bøker, og uni / høgskoler hatt et bibliotek der du kan låne bøker. ;)
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Visual Basic - hvordan du oppretter en AUTO Button pusher ryannathans General Software Chat 1 2 februar 2009 13:57
Visual Basic HJELP! (åpner nytt skjema) ryannathans General Software Chat 10 23 januar 2009 15:42
Trenger du hjelp med Visual Studio 2005 ahyi General Software Chat 0 21 januar 2009 21:41
Visual nessa2 PC & Console Gaming 2 11 februar 2008 05:18
Vista med Visual Basic Cew27 Linux og alternative OS 1 27 nov 2007 14:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.