![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo. Jeg er ny i programmering og bare har kunnskap i HTML-koding. Jeg planlegging på begynnelsen min studie av Visual Basic 6, og jeg lurte på om noen av dere kunne gi meg noen steder, eller programmer som kan hjelpe meg å komme i gang. Jeg har sjekket noen øvelser, men jeg har en hard tid grasping sitt konsept. Jeg er ikke økonomisk stabil nok til å kjøpe noen majorly dyre bøker for øyeblikket. Takk for ditt bidrag. -Mohammed |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Du har råd til en datamaskin, men ikke en lærebok ... |
|
| |||
| |||
| Den ble gitt til meg som en gave for å gå til universitetet. |
|
| |||
| |||
| Amazon selger secondhand bøker. Som VB 6 ble erstattet flere år siden av VB.net, er det trolig bli flere titler tilgjengelige. Prøv leter etter Deitel og Deitel Hvordan programmet (sette emne / språk) PS På ni Unis og høyskoler jeg har gått, studenter kjøpt bøker, og uni / høgskoler hatt et bibliotek der du kan låne bøker. ;) |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Visual Basic - hvordan du oppretter en AUTO Button pusher | ryannathans | General Software Chat | 1 | 2 februar 2009 13:57 |
| Visual Basic HJELP! (åpner nytt skjema) | ryannathans | General Software Chat | 10 | 23 januar 2009 15:42 |
| Trenger du hjelp med Visual Studio 2005 | ahyi | General Software Chat | 0 | 21 januar 2009 21:41 |
| Visual | nessa2 | PC & Console Gaming | 2 | 11 februar 2008 05:18 |
| Vista med Visual Basic | Cew27 | Linux og alternative OS | 1 | 27 nov 2007 14:25 |
| Thread Tools | |
| |