![]() |
|
| |||
| |||
| hej for mit fremtidige Jeg vil vide alt, hvad jeg kan Bout comps im allready extremley bekendt med dem, men de ting, jeg gerne vil lære er ting som programmering og Adobe Flash så hvis any1 har nogen steder eller somin, der kunne lære mig disse ting, så jeg kan tilfredsstille mit behov for learnin Bout comps lol det ville være en stor hjælp thnx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Her?
| |||
| |||
| wat u betyde lol bare seein hvis any1 har noget at mide hjælpe mig lære Bout programmin og ting XD |
|
| |||
| |||
| Ingen tekst taler tak. |
|
| |||
| |||
| ERM ok |
|
| |||
| |||
| Skål. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mit system: ubr gaming computer
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad ønsker du at vide, vi kan hjælpe
| |||
| |||
| Jeg ønsker at lære ting som java, flash-og C-programmering, at sorta ting |
|
| |||
| |||
| gå til disse bånd indsendt ovenstående |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Lær at Google effektivt | alex | Webbrowsere & FTP Klienter | 7 | 22 marts 2009 07:19 |
| Hej, nye computere og fast besluttet på at Learn! | tsum87 | Indføre Yourself Her | 2 | 14 marts 2009 09:23 |
| Jeg har brug for at lære Microsoft Office på en Mac | Bliz O | Office Suites & Applications | 1 | 21. nov 2008 04:38 |
| PHP eller ASP, hvad der er bedst til at lære at gøre a. .. | Alex P | Web Design, Hosting & SEO | 7 | 20 november 2008 15:40 |
| Hvor kan man lære netværkssamarbejde | sls2k8 | Networking, Modemer & VoIP | 6 | 6 marts 2008 09:42 |
| Thread Tools | |
| |