![]() |
|
| |||
| |||
| he voor mijn toekomst Ik wil weten wat ik kan Bout comps im extremley reeds vertrouwd zijn met hen, maar de dingen die ik wil leren zijn zaken als de programmering en Adobe Flash dus als any1 heeft alle sites of somin dat kon me leren deze dingen dus ik kan voldoen aan mijn behoefte aan learnin Bout comps lol het zou een grote hulp thnx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hier?
| |||
| |||
| wat u betekenen lol seein net als any1 heeft alles dat mijt me helpen leren Bout PROGRAMMER en dingen XD |
|
| |||
| |||
| Geen tekst praten alstublieft. |
|
| |||
| |||
| erm ok |
|
| |||
| |||
| Sante. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mijn Systeem: UBR gaming computer
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat wilt u weten dat we kunnen helpen
| |||
| |||
| Ik wil om te leren dingen zoals Java, Flash en programmeren in C, dat sorta ding |
|
| |||
| |||
| ga naar deze links geplaatst boven |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hier bij Google effectief | linasita | Web Browsers & FTP Clients | 7 | 22 mrt 2009 07:19 |
| Hallo, Nieuw in Computers en vastbesloten om te leren! | tsum87 | Introduceer jezelf hier | 2 | 14 mrt 2009 09:23 |
| Ik moet om te leren van Microsoft Office op een Mac | Bliz O | Office Suites & Toepassingen | 1 | 21 nov 2008 04:38 |
| PHP of ASP wat het beste is om te leren om a. .. | Alex P | Web Design, Hosting & SEO | 7 | 20 nov 2008 15:40 |
| Waar te leren netwerken | sls2k8 | Netwerken, modems & VoIP | 6 | De 6 maart 2008 09:42 |
| Thread Tools | |
| |