![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har for nylig åbnet et nyt websted, og jeg spekulerede på, om nogen vidste, hvordan man opbygger en PHP / ASP / Java webmail system. Eller hvis ingen gør det, hvis der var fri copyright-fri, der kan tilpasses, ad-free en? |
|
| |||
| |||
| Hej Der er masser af opensource webmail system, hvis du google for dem. Prøv Squirelmail, det er en jeg har brugt før. Jeg håber, at dette hjælper. Hvis du har brug for hjælp at sætte den op, bare lade mig vide. Mange tak Leo |
|
| |||
| |||
| De fleste af gode webhosts give dig en gratis webmail-program - se på dit kontrolpanel nøjere. Opbygning af en dine selvregulering er sindssyg, medmindre du er en programmør i håb om at sælge det! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ja kig på din cPanel, de fleste af dem bruger WHM cPanel og tilbyde egern mail og horde webmailtjenester kan du også få e-mails kommer gennem en desktop e-mail-klient som jeg har gjort med min hjemmeside
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Alle USB-enheder uden selvstændig strømforsyning hænger mit system eller gøre systemet kører meget langsomt | Lightfoot | General Hardware Chat | 10 | 18 marts 2009 05:48 |
| Nogle væsentlige træk af Best gratis webmailtjenester | Hybr! D | E-mail, VoIP og IM Discussion | 5 | 30. maj 2008 13:21 |
| Hvordan linker jeg op Outlook med min online webmail? | Ghst | E-mail, VoIP og IM Discussion | 7 | 26 februar 2008 01:01 |
| Bedste gratis webmail | Logic Bomb | E-mail, VoIP og IM Discussion | 6 | 4 januar 2008 10:04 |
| System genoprette / System Recovery | ct122592 | Windows-operativsystemer | 1 | 2 januar 2008 18:49 |
| Thread Tools | |
| |