![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har nylig åpnet et nytt nettsted, og jeg lurte på om noen visste hvordan man bygger et PHP / ASP / Java webpost systemet. Eller hvis ingen gjør det, hvis det var en gratis copyright-free, brukeroppsett, ad-fri en? |
|
| |||
| |||
| Hei Det er mange opensource webpost systemet hvis du google for dem. Prøv Squirelmail, som er en jeg har brukt før. Jeg håper dette hjelper. Hvis du trenger hjelp sette det opp, bare gi meg beskjed. Mange takk Leo |
|
| |||
| |||
| Flertallet av god webhosts gi deg en gratis webmail program - se på kontrollpanelet nærmere. Bygge en selv er sinnssyk hvis du ikke er en programmerer håper å selge den! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| faktisk se på cPanel, de fleste av dem bruker WHM cPanel og tilbyr ekorn post og horde webposttjenester du kan også få e-poster som kommer via en stasjonær postklient som jeg har gjort med min
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Alle USB-enheter uten uavhengig strømforsyning henger mitt system eller gjøre systemet kjører svært sakte | Lightfoot | General Hardware Chat | 10 | 18 mars 2009 05:48 |
| Noen Viktige funksjoner av de beste gratis webposttjenestene | Hybr! D | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 5 | 30 mai 2008 13:21 |
| Hvordan kobler jeg opp Outlook med min online webmail? | Ghst | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 7 | 26 februar 2008 01:01 |
| Best Free Webmail | Logic Bomb | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 6 | 4 januar 2008 10:04 |
| Systemgjenoppretting / system gjenoppretting | ct122592 | Windows-operativsystemer | 1 | 2 januar 2008 18:49 |
| Thread Tools | |
| |