![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har nyligen öppnat en ny webbplats, och jag undrade om någon visste hur man bygger en PHP / ASP / Java webbmailleverantör systemet. Eller om någon gör det, om det fanns en gratis copyright-fri, anpassningsbar, ad-free ett? |
|
| |||
| |||
| Hej Det finns gott om opensource webbmailleverantör om du Google för dem. Prova Squirelmail, som är en jag har använt tidigare. Jag hoppas att detta hjälper. Om du behöver hjälp med att ställa upp, bara meddela mig. Många Tack Leo |
|
| |||
| |||
| De flesta bra webhosts ge dig en gratis webmail programmet - titta på kontrollpanelen närmare. Att bygga en själv är galen om du inte är en programmerare som hoppas kunna sälja det! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| verkligen tittar på din cPanel, de flesta av dem använder WHM cPanel och erbjuda ekorren post och hord webbmailtjänster kan du även få e-post kommer genom ett skrivbord postklient som jag har gjort med min hemsida
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Alla USB-enheter utan självständig strömförsörjning hänger mitt system eller göra systemet springa mycket långsam | Lightfoot | General Hardware Chat | 10 | 18 mars 2009 05:48 |
| Några väsentliga inslag i de bästa webbmailtjänster | Hybr! D | E-post, VoIP & IM Diskussion | 5 | 30 maj 2008 13:21 |
| Hur kopplar jag upp Outlook med min online webmail? | Ghst | E-post, VoIP & IM Diskussion | 7 | 26 februari 2008 01:01 |
| Best Free Webmail | Logic Bomb | E-post, VoIP & IM Diskussion | 6 | 4 januari 2008 10:04 |
| System Restore / system för återvinning | ct122592 | Windows-operativsystem | 1 | 2 januari 2008 18:49 |
| Thread Tools | |
| |