![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg kører en smuk simpel hjemmeside for mit svømme team. Jeg er blevet spurgt, om jeg kan oprette en afdeling, hvor folk skrive et brugernavn og en adgangskode og derefter deres gange, og kun deres gange vises. Er der nogen kender en online-værktøj eller noget, der vil tillade mig at gøre dette? Jeg har adgang til Fantastico panel på min computer, så hvis nogen af dem vil hjælpe så lad mig det vide. Thanks a lot fyre! nogen som helst ideer ville være awesome. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Berømmelse, til Computer Juice Team ... | Saviour | Fællesskabet News & Chat | 3 | 24 november 2008 10:22 |
| Malware hold ville du have et kig på denne log over Hijackthis. | SgtBillcoJD | Virus, Spyware & Sikkerhed | 5 | 18 oktober 2008 13:28 |
| Team Fortress 2 Fri Weekend Download | SocialWarfare | PC & Console Gaming | 0 | 29th Apr 2008 18:33 |
| Team Fortress 2 Trouble | Xao | PC & Console Gaming | 1 | 14 januar 2008 08:44 |
| Best gratis hjemmeside for at oprette et websted? | mxmad32 | Web Design, Hosting & SEO | 9 | 10 januar 2008 11:58 |
| Thread Tools | |
| |