mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Webbsida för min simma team

Reply

Thread Tools
Old 17 juni 2009, 05:52
New Member Group

Default Webbsida för min simma team

Hej,
Jag kör en ganska enkel webbplats för min simma team. Jag har frågat om jag kan skapa ett avsnitt där man skriver in ett användarnamn och lösenord och sedan deras tider och bara deras tider visas. Är det någon som vet ett online verktyg eller något som kommer att tillåta mig att göra detta? Jag har tillgång till Fantastico panel på min dator så om någon av dessa kommer att hjälpa snälla låt mig veta.

Tack killar! alla idéer skulle vara häftigt.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Kudos till Computer Juice Team ... Frälsaren Gemenskapen Nyheter & Chat 3 24 november 2008 10:22
Malware teamet kan du ta en titt på denna logg över HijackThis. SgtBillcoJD Virus, spionprogram och säkerhet 5 18 oktober 2008 13:28
Team Fortress 2 Free Weekend Download SocialWarfare PC & Console Gaming 0 29 april 2008 18:33
Team Fortress 2 Trouble Xao PC & Console Gaming 1 14 januari 2008 08:44
Bästa gratis hemsida för en webbplats? mxmad32 Web Design, Hosting & SEO 9 10 januari 2008 11:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.