mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Hvad er det hedder?

Reply

Thread Tools
Old 6 februar 2008, 12:11
Medlem Gruppen

Default Hvad er det hedder?

Nu søger de korrekte navn / betegnelse for en type form validator.
når jeg udfylder en formular på nogle websteder er der et sted, hvor jeg er nødt til at sætte en sekvens af bogstaver og tal, der vises i en boks, som ser NATURALIER af jumbled i forskellige skrifttyper.
Jeg vil gerne vide dette, så jeg kan lære om dets anvendelse og vejr eller ej sin nyttige.

Alle idéer tryed at google det, men ligesom en nål i en hatstack uden at kende dens rette navn.

Thanks everyone!
Old 6 februar 2008, 12:19
Redaktør Gruppen

It's a Security Code Bekræftelse

De er til at holde robotter fra tilmelding og spamming de fora.

Old 6. februar 2008, 12:23
Medlem Gruppen

Takket været aflytning mig som en sindssyg.
Old 6 februar 2008, 12:25
Redaktør Gruppen

Hvis du ønsker at lære mere om dem kan du også google ordet captcha

Old 6 februar 2008, 12:54
Medlem Gruppen

Ved du, hvor meget thay kan langsom webserveren ned af, og hvorfor det ville gøre det.
Old 6 februar 2008, 13:07
Redaktør Gruppen

Ikke sikker på om det.

Old 6 februar 2008, 13:23
Medlem Gruppen

MMMM im ikke sikker im overbevist om dette.
couldnt spamers bare vælge e-mail-adresse fra html-kode (du korrigere mig, hvis im forkerte ive kun været at lære at udvikle websider for de seneste 6 måneder) er der en bedre måde at beskytte mod spamers. Min form allerede bruger php til at kontrollere, at alle oplysninger er korrekte, men det dosent hjælp, når det kommer til spam.
Var tanker om at sætte captcha før form, men som bare virker som spild af tid for brugeren og muligvis ingen Målkonvertering.

Thanks all!
Old 6 februar 2008, 13:41
Redaktør Gruppen

De er ikke til at stoppe menneskelige spammere. Vi kan let tal disse ud. Når nogen eller noget er tilmeldt til det forum, er det op til dig og din moderatorer (hvis nogen) til at bekæmpe spammere. Dette stopper robotter / automatiserede enheder kun. En computer kan ikke se, hvad bogstaver eller tal for at angive for at tilmelde dig til et forum.

Den captcha er ikke så effektiv som Sikkerhedskoden Bekræftelse fordi en computer kan regne ud simpel matematik. Se denne blogoptegnelse

Old 6 februar 2008, 13:50
Medlem Gruppen

Great eksempel tak for hjælpen!
Old 7 februar 2008, 11:00
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af MySlowQuietLife View Post
MMMM im ikke sikker im overbevist om dette.
couldnt spamers bare vælge e-mail-adresse fra html-kode (du korrigere mig, hvis im forkerte ive kun været at lære at udvikle websider for de seneste 6 måneder) er der en bedre måde at beskytte mod spamers. Min form allerede bruger php til at kontrollere, at alle oplysninger er korrekte, men det dosent hjælp, når det kommer til spam.
Var tanker om at sætte captcha før form, men som bare virker som spild af tid for brugeren og muligvis ingen Målkonvertering.

Thanks all!
E-mail-adressen vil ikke være den form, det vil være i PHP program, processer form. Du kan kontrollere for forekomst af andre charactres, som ville muliggøre en spammer for at tilføje flere e-mail-adresser og forvirre din formular til at sende det til andre i stedet for til dig.

Eller du kan bruge en eksisterende PHP form, der er blevet testet af nogen, der ved, hvad de gør.

http://green-beast.com/gbcf-v3/ får en masse gode ting sagt om det
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
En fire hjul passer kaldet Gina. alex Off Topic Discussion 5 17th May 2008 00:26
Hjælp, jeg har spammet med en såkaldt ven! sisterballistic E-mail, VoIP og IM Discussion 4 12 februar 2008 06:16
Jeg gør en bevægelse kaldet-Hacker cheesepuff Off Topic Discussion 11 2 februar 2008 00:57
Skolemateriale kaldte mig om Harry Potter dbuske Off Topic Discussion 1 18 juli 2007 09:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.