![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| IAM HAKU oikea nimi / termi eräänlainen muodossa validator. kun täytät lomakkeen joissakin sivustoissa on paikka, jossa olen esittää järjestys numeroita / kirjaimia että näkyy laatikossa että näyttää Kind of sekaisin eri fontteja. Haluaisin tietää tämän niin voin oppia sen käytön ja säästä tai ei sen hyödyllinen. Any ideas tryed Googlelle, mutta sen kuin neula, joka hatstack tietämättä sen oikea nimi. Kiitos kaikille! |
|
| |||
| |||
| It's a Security Code Vahvistus Ne on pidettävä robotteja Rekisteröidy ja spamming foorumeissa. |
|
| |||
| |||
| Kiitos jo salakuuntelun minua kuin hullua. |
|
| |||
| |||
| Jos olet haluavat oppia niistä voit myös google sana captcha |
|
| |||
| |||
| Haluatko tietää, kuinka paljon thay voi hidastaa Verkkopalvelin alas ja miksi se ei tee tätä. |
|
| |||
| |||
| Ole varma siitä. |
|
| |||
| |||
| Mmmm im ole varma im vakuuttunut tästä. couldnt spamers vain valita sähköpostiosoite html-koodi (Korjaa minua, jos im väärin ive vain oppiminen kehittää verkkosivuja varten viimeisten 6 kuukauden aikana) on olemassa parempi tapa suojata spamers. Oma muodossa käyttää jo php tarkistaa, että kaikki tiedot ovat oikein, mutta se dosent auttaa kun on roskapostia. Ajattelin laskemisesta captcha ennen muodossa, mutta että vain näyttää ajanhukkaa, että käyttäjä ja mahdollisesti ei tulostavoitteet. Kiitos kaikille! |
|
| |||
| |||
| He eivät aio lopettaa ihmisten roskapostittajia. Voimme helposti kuva nämä pois. Kun joku tai jotain on allekirjoittanut jotta foorumi on teidän ja teidän valvojat (jos sellaisia on) torjumiseksi roskapostittajia. Tämä pysäyttää robotit / automatisoitu yhteisöistä vain. Tietokone ei voi nähdä, mitä kirjaimia tai numeroita kirjoittaa jotta allekirjoittaa jopa foorumi. The captcha ei ole yhtä tehokas kuin Security Code Vahvistus koska tietokone voi selvittää yksinkertainen matematiikka. Katsoa tätä blogia |
|
| |||
| |||
| Loistava esimerkki kiitos avusta! |
|
| |||
| |||
| Quote:
Tai voit käyttää nykyistä PHP muodossa, joka on testattu joku, joka tietää, mitä he tekevät. http://green-beast.com/gbcf-v3/ saa paljon hyviä asioita, sanoi sen |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Neljän pyörillä perässä nimeltä Gina. | alex | Off Topic Discussion | 5 | 17th Jun 2008 00:26 |
| Apua, olen ollut roskapostia tulvisikin on ns kaverille! | sisterballistic | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 4 | 12th Feb 2008 06:16 |
| Olen tekemässä siirtää vaati-Hacker | cheesepuff | Off Topic Discussion | 11 | 2. helmikuu 2008 00:57 |
| Skolastista soitti minulle noin Harry Potter | dbuske | Off Topic Discussion | 1 | 18. Jul 2007 09:24 |
| Thread Tools | |
| |