mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Wat is dat voor de naam?

Reply

Thread Tools
Old 6 februari 2008, 12:11
Lid Fractie

Default Wat is dat voor de naam?

Iam op zoek naar de juiste naam / benaming voor een soort formulier validator.
toen ik vul een formulier op sommige sites is er een plek waar ik heb om een opeenvolging van letters / cijfers die wordt weergegeven in een doos die er VERSTREKKINGEN van elkaar gegooid in verschillende lettertypen.
Ik zou graag willen weten dit dus ik kan leren over het gebruik en het weer of niet zijn nuttig.

Any ideas tryed naar google, maar zijn als een speld in een hatstack zonder te weten de juiste naam.

Bedankt iedereen!
Old 6 februari 2008, 12:19
Moderator Groep

Het is een Security Code Bevestiging

Ze zijn om robots van de ondertekening en spamming de forums.

Old 6 feb 2008, 12:23
Lid Fractie

Dankzij zijn bugging mij gek.
Old 6 februari 2008, 12:25
Moderator Groep

Als je wil leren over hen kan je ook google het woord captcha

Old 6 februari 2008, 12:54
Lid Fractie

Weet u hoeveel thay kan vertragen de webserver door en waarom zou dit doen.
Old 6 februari 2008, 13:07
Moderator Groep

Niet zeker over.

Old 6 februari 2008, 13:23
Lid Fractie

MMMM im niet zeker im overtuigd over.
couldnt spamers gewoon eruit pikken e-mailadres van html-code (gelieve correct me if im verkeerde ive alleen leren voor de ontwikkeling van webpagina's voor de afgelopen 6 maanden) is er een betere manier te beschermen tegen spamers. Mijn php formulier al gebruikt om te controleren of alle informatie correct is, maar het dosent helpen als het gaat om spam.
Was aan het denken zetten over de captcha voor de vorm, maar dat net lijkt een verspilling van tijd voor de gebruiker en eventueel geen doel conversie.

Bedankt allemaal!
Old 6 februari 2008, 13:41
Moderator Groep

Ze zijn niet te stoppen met menselijke spammers. We kunnen eenvoudig deze figuur uit. Zodra iemand of iets wordt ondertekend tot het forum is het aan u en uw moderators (indien aanwezig) ter bestrijding van de spammers. Dit stopt de robots / automatische entiteiten alleen. Een computer kan niet zien wat letters of cijfers in te voeren om aan te melden op een forum.

De captcha is niet zo effectief als de beveiligingscode Bevestiging omdat een computer kan achterhalen eenvoudige wiskunde. Zien dit blogartikel

Old 6 februari 2008, 13:50
Lid Fractie

Groot voorbeeld bedankt voor de hulp!
Old 7 februari 2008, 11:00
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MySlowQuietLife View Post
MMMM im niet zeker im overtuigd over.
couldnt spamers gewoon eruit pikken e-mailadres van html-code (gelieve correct me if im verkeerde ive alleen leren voor de ontwikkeling van webpagina's voor de afgelopen 6 maanden) is er een betere manier te beschermen tegen spamers. Mijn php formulier al gebruikt om te controleren of alle informatie correct is, maar het dosent helpen als het gaat om spam.
Was aan het denken zetten over de captcha voor de vorm, maar dat net lijkt een verspilling van tijd voor de gebruiker en eventueel geen doel conversie.

Bedankt allemaal!
Het e-mailadres niet op de vorm, het in het PHP programma dat de processen van het formulier. U kunt controleren op de aanwezigheid van andere charactres waardoor een spammer om meerdere e-mailadressen en verwarring in uw formulier te verzenden naar anderen in plaats van naar jou.

Of je kan gebruik maken van een bestaande PHP formulier dat is getest door iemand die weet wat ze doen.

http://green-beast.com/gbcf-v3/ krijgt een veel goede dingen gezegd over het
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Een vier wielen pak genaamd Gina. linasita Off Topic Discussie 5 17 jun 2008 00:26
Help, ik heb gespamd met een zogenaamde vriend! sisterballistic E-mail, VoIP & IM Overleg 4 12 feb 2008 06:16
Ik ben een beweging genaamd-Hacker cheesepuff Off Topic Discussie 11 De 2 februari 2008 00:57
Scholastic belde me over Harry Potter dbuske Off Topic Discussie 1 18 jul 2007 09:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.