mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, hosting & SEO

Register

Hva er det som kalles?

Reply

Thread Tools
Old 6te Feb 2008, 12:11
Medlem Group

Default Hva er det som kalles?

Engasjert på jakt etter det riktige navnet / betegnelsen på en type form validator.
når jeg fyller ut et skjema på noen områder, er det et sted hvor jeg skal sette en sekvens av bokstaver / tall som vises i en boks som ser slags jumbled i ulike skrifter.
Jeg vil gjerne vite dette så jeg kan lære mer om sin bruk og vær eller ikke dens nytte.

Ideer tryed å google det, men det som en nål i en hatstack uten å vite det riktige navnet.

Takk alle sammen!
Old 6te Feb 2008, 12:19
Moderator Group

Det er en sikkerhetskode Bekreftelse

De er til å holde roboter fra å registrere seg og spamming forumene.

Old 6 februar 2008, 12:23
Medlem Group

Takket vært bugging meg som gal.
Old 6te Feb 2008, 12:25
Moderator Group

Hvis du ønsker å vite om dem kan du også google ordet captcha

Old 6te Feb 2008, 12:54
Medlem Group

Vet du hvor mye thay kan trege webserveren ned og hvorfor det ville gjøre dette.
Old 6te Feb 2008, 13:07
Moderator Group

Ikke sikker på om det.

Old 6te Feb 2008, 13:23
Medlem Group

Mmmm im ikke sikker im overbevist om dette.
couldnt spamers bare plukke ut e-postadressen fra html koden (Rett meg hvis im galt Ive bare vært å lære å utvikle websider for de siste 6 måneder) er det en bedre måte å beskytte fra spamers. Min form allerede bruker php å kontrollere at alle opplysninger er korrekte, men det dosent hjelp når det gjelder spam.
Tenkte på å sette captcha før skjemaet, men som bare virker som en sløsing med tid for brukeren og muligens ingen mĺlkonvertering.

Takk alle!
Old 6te Feb 2008, 13:41
Moderator Group

De er ikke til å stoppe menneskelige spammere. Vi kan lett finne disse ut. Når noen eller noe som er registrert på forumet er det opp til deg og dine moderatorer (hvis noen) for å bekjempe spammere. Dette stopper robotene / automatiserte enheter bare. En datamaskin kan ikke se hvilke bokstaver eller tall å gå inn for å registrere deg til et forum.

CAPTCHA-bildet er ikke så effektiv som sikkerhetskoden Bekreftelsesverktøy fordi en datamaskin kan regne ut enkel matematikk. Se dette bloggpost

Old 6te Feb 2008, 13:50
Medlem Group

Great eksempel takk for hjelpen!
Old 7nde 2008 Feb, 11:00
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by MySlowQuietLife View Post
Mmmm im ikke sikker im overbevist om dette.
couldnt spamers bare plukke ut e-postadressen fra html koden (Rett meg hvis im galt Ive bare vært å lære å utvikle websider for de siste 6 måneder) er det en bedre måte å beskytte fra spamers. Min form allerede bruker php å kontrollere at alle opplysninger er korrekte, men det dosent hjelp når det gjelder spam.
Tenkte på å sette captcha før skjemaet, men som bare virker som en sløsing med tid for brukeren og muligens ingen mĺlkonvertering.

Takk alle!
E-postadressen vil ikke være i form, ville det være i PHP-programmet som behandler form. Du kan sjekke om det finnes andre charactres som vil muliggjøre en spammer å legge til flere e-postadresser og forvirre skjemaet til å sende den til andre, i stedet for deg.

Eller du kan bruke en eksisterende PHP form som har blitt testet av noen som vet hva de gjør.

http://green-beast.com/gbcf-v3/ får mye gode ting er sagt om det
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
En fire hjul sort kalles Gina. alex Av Emne Diskusjon 5 17 juni 2008 00:26
Hjelp, jeg har vært spammed av en såkalt venn! sisterballistic Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 4 12 februar 2008 06:16
Jeg gjør et trekk kalt-Hacker cheesepuff Av Emne Diskusjon 11 2 februar 2008 00:57
Scholastic kalte meg om Harry Potter dbuske Av Emne Diskusjon 1 18 juli 2007 09:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.