![]() |
|
| |||
| |||
| Engasjert på jakt etter det riktige navnet / betegnelsen på en type form validator. når jeg fyller ut et skjema på noen områder, er det et sted hvor jeg skal sette en sekvens av bokstaver / tall som vises i en boks som ser slags jumbled i ulike skrifter. Jeg vil gjerne vite dette så jeg kan lære mer om sin bruk og vær eller ikke dens nytte. Ideer tryed å google det, men det som en nål i en hatstack uten å vite det riktige navnet. Takk alle sammen! |
|
| |||
| |||
| Det er en sikkerhetskode Bekreftelse De er til å holde roboter fra å registrere seg og spamming forumene. |
|
| |||
| |||
| Takket vært bugging meg som gal. |
|
| |||
| |||
| Hvis du ønsker å vite om dem kan du også google ordet captcha |
|
| |||
| |||
| Vet du hvor mye thay kan trege webserveren ned og hvorfor det ville gjøre dette. |
|
| |||
| |||
| Ikke sikker på om det. |
|
| |||
| |||
| Mmmm im ikke sikker im overbevist om dette. couldnt spamers bare plukke ut e-postadressen fra html koden (Rett meg hvis im galt Ive bare vært å lære å utvikle websider for de siste 6 måneder) er det en bedre måte å beskytte fra spamers. Min form allerede bruker php å kontrollere at alle opplysninger er korrekte, men det dosent hjelp når det gjelder spam. Tenkte på å sette captcha før skjemaet, men som bare virker som en sløsing med tid for brukeren og muligens ingen mĺlkonvertering. Takk alle! |
|
| |||
| |||
| De er ikke til å stoppe menneskelige spammere. Vi kan lett finne disse ut. Når noen eller noe som er registrert på forumet er det opp til deg og dine moderatorer (hvis noen) for å bekjempe spammere. Dette stopper robotene / automatiserte enheter bare. En datamaskin kan ikke se hvilke bokstaver eller tall å gå inn for å registrere deg til et forum. CAPTCHA-bildet er ikke så effektiv som sikkerhetskoden Bekreftelsesverktøy fordi en datamaskin kan regne ut enkel matematikk. Se dette bloggpost |
|
| |||
| |||
| Great eksempel takk for hjelpen! |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Eller du kan bruke en eksisterende PHP form som har blitt testet av noen som vet hva de gjør. http://green-beast.com/gbcf-v3/ får mye gode ting er sagt om det |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| En fire hjul sort kalles Gina. | alex | Av Emne Diskusjon | 5 | 17 juni 2008 00:26 |
| Hjelp, jeg har vært spammed av en såkalt venn! | sisterballistic | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 4 | 12 februar 2008 06:16 |
| Jeg gjør et trekk kalt-Hacker | cheesepuff | Av Emne Diskusjon | 11 | 2 februar 2008 00:57 |
| Scholastic kalte meg om Harry Potter | dbuske | Av Emne Diskusjon | 1 | 18 juli 2007 09:24 |
| Thread Tools | |
| |