![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg virkelig ønsker at bruge Yahoo's egne Small Business Web Hosting og domæne, men jeg har hørt en masse skrækhistorier om det. Jeg mener, jeg ved, at alle web-hosting-selskabet har en masse BS sagde om dem, fordi nogen har at have en dårlig oplevelse med en virksomhed - dens blot karakteren af ting. Men hvis du anbefale Yahoo, great! Det betyder, jeg er på rette spor. Hvis du ikke, så hvad gør du anbefale? Jeg har brug for ubegrænset hosting og båndbredde! Tak! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rygterne gik runde af Yahoo opladning tårnhøje beløb for at forny domæner, hvis det skete, du kan bare overføre dem alligevel, men jeg er sikker på, at der var mere i det end som så. Folk var kinda bag lyset hvis jeg husker. Anyway jeg har brugt Dotster i USA til at købe domæner i fortiden, ingen problemer med dem.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv nearlyfreespeech.net
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| GoDaddy - Jeg har masser af domæner med dem.
|
| |||
| |||
| Jeg bruger compila.com - for kun £ 12 + moms om året, jeg får web rummet og domænenavnet. Hvorfor købe et navn fra en leverandør og derefter web-plads fra en anden? At netop rejser de samlede omkostninger. Jeg har placeret de fleste af mine klienter med compila nu, bortset fra nogle websteder, jeg overtog, der var med et andet selskab. Jeg har brugt compila for over 4 år nu og jeg er meget tilfreds med den service. |
|
| |||
| |||
| GoDaddy, langt billigere end andre domæneregistratorer og basere på mine erfaringer, som de er pålidelige. I form af ubegrænset hosting og båndbredde, vælge klogt .. vælge den bedste. Det betyder ikke, at ubegrænset hosting og båndbredde betyder også ubegrænset CPU og Hukommelse. |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Jeg mener, du bør vælge for GoDaddy. Jeg har over 20 domæner med dem, og jeg er endnu ikke fået en chance til at klage! |
|
| |||
| |||
| 1) Hostrater kom bedste i domæne sammenligning brugte jeg (GoDaddy kom 4. Jeg tror) 2) Denne fyr indsendt dette i november og har ikke haft en stilling siden ... |