![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| En todellakaan halua käyttää Yahoo oma Small Business Web Hosting ja Domain, mutta olen kuullut joukko kauhutarinoita siitä. Tarkoitan, tiedän että jokainen Web hosting-yritys on paljon BS sanoi heille, sillä jonkun on oltava huonoja kokemuksia yrityksen kanssa - sen vain luonteeltaan asioita. Mutta jos te suosittelette Yahoo, hienoa! Tämä tarkoittaa sitä, että olen oikealla tiellä. Jos et, niin mitä te suosittelette? Tarvitsen rajoittamaton ylläpidon ja kaistanleveys! Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Huhuja meni kierroksella Yahoo latauksen kiskuri määrät uudistaa aloilla, jos tämä tapahtui voit vain siirtää ne joka tapauksessa, mutta olen varma, että siellä oli enemmän kuin sitä. Ihmiset olivat kinda hoodwinked jos muistan. Joka tapauksessa olen käyttänyt Dotster USA: ssa ostaa aloilla aikaisemmin, ei asioita heidän kanssaan.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile nearlyfreespeech.net
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| GoDaddy - Olen kuormien verkkotunnuksia niitä.
|
| |||
| |||
| Käytän compila.com - vain £ 12 + alv vuodessa saan web-tilaa ja toimialueen nimi. Miksi ostaa nimi yhdeltä toimittajalta ja sitten Web tilaa toisesta? Että vain herättää kokonaiskustannuksista. Olen eniten minun asiakkaille compila nyt, lukuun ottamatta joitakin sivustoja I otti jotka toiseen yritykseen. Olen käyttänyt compila yli 4 vuotta ja olen erittäin tyytyväinen palveluun. |
|
| |||
| |||
| GoDaddy, paljon halvempi kuin muut verkkotunnuksen rekisterinpitäjät ja perusta kokemukseni ne ovat luotettavia. Mitä rajoittamaton ylläpidon ja kaistanleveyttä, valitse viisaasti .. valita paras. se ei tarkoita sitä, että rajoittamaton hosting ja kaistanleveys tarkoittaa myös rajoittamaton Suoritin ja Muisti. |
|
| |||
| |||
| Quote:
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Minusta teidän pitäisi valita varten GoDaddy. Olen yli 20 verkkotunnuksia niitä, ja olen vielä saada mahdollisuus valittaa! |
|
| |||
| |||
| 1) Hostrater tuli parhaiten verkkotunnuksen vertailu I käyttää (GoDaddy tuli 4th mielestäni) 2) Tämä kaveri lähetetty tämän marraskuussa ja ei ole ollut postitse, koska ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ei pysty muodostamaan yhteyttä GoDaddy verkkotunnuksen | oluomoolubisi | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 18th Jun 2009 18:53 |
| Ostaminen on domain-nimi ja hosting | simulacrum | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 5th Jun 2009 09:04 |
| Verkkotunnus ei käytettävissä? | MJSPC | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 30th Jun 2007 07:59 |
| Rekisteröityminen verkkotunnuksesi nimi, jolla on Web-isäntänä | alexderwolf | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 7th Jun 2007 08:17 |
| Kaikki hyvät Domain Name sivustoja? | alexderwolf | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 3rd Kesäkuu 2007 11:58 |
| Thread Tools | |
| |