![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg vil bruke Yahoo egne Small Business Web Hosting og domene, men jeg har hørt en masse horror-historier om den. Jeg mener, jeg vet at hvert webverten har mange BS sies om dem, fordi noen har til å ha en dårlig erfaring med et selskap - de bare natur ting.
Men hvis du anbefale Yahoo, great! Det betyr at jeg er på rett spor. Hvis du ikke, så hva vil du anbefale? Jeg trenger ubegrenset hosting og båndbredde! Takk! |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ryktene gikk runden av Yahoo lading extortionate beløp å fornye domener, hvis det skjedde kan du bare overføre dem likevel, men jeg er sikker på at det var mer enn det. Folk var ganske hoodwinked hvis jeg husker. Allikevel har jeg brukt Dotster i USA til å kjøpe domener i det siste, ingen problemer med dem.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Prøv nearlyfreespeech.net
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Min System: 日夏子
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
GoDaddys - Jeg har masse domener med dem.
|
|
|||
|
|||
|
Jeg bruker compila.com - for kun kr 12 + mva per år får jeg nettplass og domenenavnet. Hvorfor kjøpe et navn fra en leverandør og deretter nettplass fra en annen? Det bare øker den totale kostnaden. Jeg har lagt inn de fleste av mine klienter med compila nå, bortsett fra noen områder jeg overtok som var med et annet selskap. Jeg har brukt compila for over 4 år nå og er veldig fornøyd med tjenesten.
|
|
|
|||
|
|||
|
GoDaddys, mye billigere enn andre domeneregistratorer og base på min erfaring de er pålitelige. I form av ubegrensede hosting og båndbredde, velger med omhu .. velge den beste. betyr det ikke at ubegrenset hosting og båndbredde betyr også ubegrenset CPU og minne.
|
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg tror du bør velge for GoDaddys. Jeg har over 20 domener med dem, og jeg er ennå å få en sjanse til å klage!
|
|
|
|||
|
|||
|
1) Hostrater kom best i domenet sammenligning jeg brukte (GoDaddys kom 4de tror jeg)
2) Denne fyren postet dette i november og har ikke hatt et innlegg siden ... |