![]() |
|
| |||
| |||
| Jag vill verkligen använda Yahoo's egna Small Business Webbhotell och domän, men jag har hört en massa skräckhistorier om det. Jag menar, jag vet att alla webbhotell har mycket BS säger om dem, eftersom någon har en dålig erfarenhet av ett företag - det just den typ av saker. Men om du rekommenderar Yahoo, great! Det betyder att jag är på rätt spår. Om du inte, så vad gör du rekommendera? Jag behöver obegränsad hosting och bandbredd! Tack! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ryktet gick rundan av Yahoo laddning OCKER belopp att förnya domäner, om det hänt att du kunde bara överföra dem ändå, men jag är säker på att det var mer än så. Folk var ganska bakom ljuset om jag minns. Hursomhelst jag har använt Dotster i USA för att köpa domäner i det förflutna, inga problem med dem.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prova nearlyfreespeech.net
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| GoDaddy - Jag har massor av domäner med dem.
|
| |||
| |||
| Jag använder compila.com - för bara £ 12 + moms per år får jag web utrymme och domännamnet. Varför köpa ett namn från en leverantör och sedan web utrymme från en annan? Det bara tar upp den totala kostnaden. Jag har placerat de flesta av mina kunder med sammanställning nu, bortsett från vissa webbplatser jag tog över som med ett annat bolag. Jag har använt sammanställning över 4 år nu och jag är mycket nöjd med tjänsten. |
|
| |||
| |||
| GoDaddy, mycket billigare än andra domänregistreringsföretag och bas för min erfarenhet att de är tillförlitliga. När det gäller obegränsat hosting och bandbredd, välj klokt .. välja den bästa. Det betyder inte att obegränsat hosting och bandbredd innebär också obegränsad CPU och minne. |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Jag tycker du ska välja för GoDaddy. Jag har över 20 domäner med dem och jag är ännu inte fått en chans att klaga! |
|
| |||
| |||
| 1) Hostrater kom bästa på området jämfört Jag brukade (GoDaddy kom 4:e tror jag) 2) Den här killen postat detta i november och har inte haft posten sedan ... |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kan inte ansluta till GoDaddy domän | oluomoolubisi | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 18 juni 2009 18:53 |
| Att köpa ett domännamn och webbhotell | AVBILD | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 5 juni 2009 09:04 |
| Domain inte tillgänglig?? | MJSPC | Windows-operativsystem | 1 | 30 juni 2007 07:59 |
| Registrera ditt domännamn med ett webbhotell | alexderwolf | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 7 juni 2007 08:17 |
| En bra Domännamnstjänst webbplatser?? | alexderwolf | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 3 juni 2007 11:58 |
| Thread Tools | |
| |