![]() |
|
| |||
| |||
| Hey Fellow tcf medlemmer Jeg er en IT interesserede fyr, jeg ønsker at være en Game designer, når du er færdig med skolen. Jeg er på 15 år næsten 16, og jeg tror, det er på tide for mig at begynde at lære at programmere, jeg ved, at det er noget jeg er nødt til at sidde med ved mig selv og arbejde hårdt for at være god til, så jeg ønsker at komme i gang nu. Jeg har lige fået et par spørgsmål. Hvad programmeringssprog skal jeg starte med? og hvor kan jeg finde en guide til det? Jeg har hidtil været at arbejde med HTML, CSS, og nogle Java. Jeg har leje en bog om C + +, men jeg har fået fortalt det var ikke et godt sprog at starte ud med. |
|
| |||
| |||
| Nå kan du prøve -- http://www.w3schools.com/ Very good tutorials der, og hvis du har brugt tid og kræfter i, du `ll hente den på ingen tid. Jeg tror grundlæggende HTML er hvor du ønsker at starte, lære de basale koder, dvs <br> </ br> - hvilket betyder et link pause. Brug for mere hjælp, at lade mig vide. Regards Jason. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| C + + er et godt spil sprog, men nogle spil er lavet i java især mac / linux kompatible spil, den berømte runescape er en Java-applet
Jeg er en Java-programmør og jeg fandt den for dummyer bøger strålende men Java syntaks er afledt af C + +, og der forgrunden, så snart du kender en der isnt at hårdt for at afhente den anden håber jeg hjalp Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| |||
| |||
| Jeg fik til grundlæggende HTML, vil jeg gætte på, at det var, hvor jeg skal begynde, er det ikke en reel programmering, men det bruger nogle af de samme grundlæggende ting. ____ Jeg ved, C + + bør det være et af de bedste programmering sprog, og jeg vil gerne lære det, men jeg har fået fortalt, at det bør være svært at starte ud med Jeg ved også, java alittle, og hvor mange mindre spil, er lavet med java. Men hvad jeg ønskede at vide, er der programmeringssprog er bedst at starte ud med? Jeg kender et par af dem, men ikke hvor jeg skal starte med Python, brus, Java, C, C + +. Nogen af disse, eller er de andre, der vil blive lettere, når det er første gang, I'm gonna lære programmering? (Tak for hurtig afspilning) |
|
| |||
| |||
| Visual Basic er den bedste til at begynde med, så enten Java eller C + + de gør næsten identiske ting men java betyder det på Linux og Mac-computere samt vinduer og også kører lidt hurtigere Jeg tror mange programmer er java firefox LimeWire usenext klient iTunes men det er ned til personlige præferencer, hvad du ønsker at følge |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Start med noget nyttigt. HTML vil lære dig noget som helst, PHP er meget bedre i denne henseende, men jeg tror, det bedste du kan plukke er Python.
| |||
| |||
| OAY, jeg vil prøve C + +, men ikke alle, nu er en god guide, som er up to date? bogen I've husleje er ikke helt up to date, og har ikke fundet noget så langt på google (jeg er en noob når det kommer til at søge i netto) |
|
| |||
| |||
|
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Thanks m8, I'll check it out .. Ohh, og hvor mange år vil du fyre tror, jeg vil skulle bruge til at få pro på programmering? 10? |
|
| |||
| |||
| 5 id sige til kender sproget indefra og ud |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| C / C + + Programming Language | Razorhawg047 | General Software Chat | 1 | 1 juni 2009 06:41 |
| C # programmering, Web Browser HJÆLP! | ryannathans | General Software Chat | 1 | 18 marts 2009 07:57 |
| AutoIt Programmering spørgsmål | Black Magic | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 6. aug 2008 14:21 |
| Hvem er programmering i skole? | gaza14 | Web Design, Hosting & SEO | 22 | 29 marts 2008 04:09 |
| Programmering .... ansøgning | Cew27 | General Software Chat | 3 | 12 oktober 2007 04:55 |
| Thread Tools | |
| |