mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Hvor skal man starte programmering

Reply

Thread Tools
Old 19 januar 2008, 14:51
Medlem Gruppen

Default Hvor skal man starte programmering

Hey Fellow tcf medlemmer

Jeg er en IT interesserede fyr, jeg ønsker at være en Game designer, når du er færdig med skolen.
Jeg er på 15 år næsten 16, og jeg tror, det er på tide for mig at begynde at lære at programmere, jeg ved, at det er noget jeg er nødt til at sidde med ved mig selv og arbejde hårdt for at være god til, så jeg ønsker at komme i gang nu.

Jeg har lige fået et par spørgsmål.
Hvad programmeringssprog skal jeg starte med? og hvor kan jeg finde en guide til det?

Jeg har hidtil været at arbejde med HTML, CSS, og nogle Java.
Jeg har leje en bog om C + +, men jeg har fået fortalt det var ikke et godt sprog at starte ud med.
Old 19 januar 2008, 15:59
Bandlyst Gruppen

Nå kan du prøve -- http://www.w3schools.com/

Very good tutorials der, og hvis du har brugt tid og kræfter i, du `ll hente den på ingen tid.

Jeg tror grundlæggende HTML er hvor du ønsker at starte, lære de basale koder, dvs <br> </ br> - hvilket betyder et link pause.

Brug for mere hjælp, at lade mig vide.

Regards Jason.
Old 19 januar 2008, 16:05
Donor-Gruppen

C + + er et godt spil sprog, men nogle spil er lavet i java især mac / linux kompatible spil, den berømte runescape er en Java-applet
Jeg er en Java-programmør og jeg fandt den for dummyer bøger strålende
men Java syntaks er afledt af C + +, og der forgrunden, så snart du kender en der isnt at hårdt for at afhente den anden
håber jeg hjalp

Mit system: Cewy's spekulerer macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Bundkort:
asus p5q deluxe
RAM Hukommelse:
4 gig ocz 1066mhz SLI
Grafikkort (r):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk drev (r):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Sag / PSU:
Lian-li armoursuite PC-P60
Køling:
tuniq tårn
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porte
Monitor (s):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 19. januar 2008, 16:19
Medlem Gruppen

Jeg fik til grundlæggende HTML, vil jeg gætte på, at det var, hvor jeg skal begynde, er det ikke en reel programmering, men det bruger nogle af de samme grundlæggende ting.
____

Jeg ved, C + + bør det være et af de bedste programmering sprog, og jeg vil gerne lære det, men jeg har fået fortalt, at det bør være svært at starte ud med
Jeg ved også, java alittle, og hvor mange mindre spil, er lavet med java.

Men hvad jeg ønskede at vide, er der programmeringssprog er bedst at starte ud med?

Jeg kender et par af dem, men ikke hvor jeg skal starte med
Python, brus, Java, C, C + +.
Nogen af disse, eller er de andre, der vil blive lettere, når det er første gang, I'm gonna lære programmering?

(Tak for hurtig afspilning)
Old 19. januar 2008, 16:31
Donor-Gruppen

Visual Basic er den bedste til at begynde med, så enten Java eller C + + de gør næsten identiske ting men java betyder det på Linux og Mac-computere samt vinduer og også kører lidt hurtigere Jeg tror
mange programmer er java
firefox
LimeWire
usenext klient
iTunes
men det er ned til personlige præferencer, hvad du ønsker at følge
Old 19 januar 2008, 17:49
Donor-Gruppen

Start med noget nyttigt. HTML vil lære dig noget som helst, PHP er meget bedre i denne henseende, men jeg tror, det bedste du kan plukke er Python.

Jeg begyndte med C + +, og det var fint, selvom. C + + vil lære dig god programmering vaner, Java og VB er alt for løs og at du kan gå til C + + vil du hurtigt blive overvældet.

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 20 januar 2008, 06:55
Medlem Gruppen

OAY, jeg vil prøve C + +, men ikke alle, nu er en god guide, som er up to date? bogen I've husleje er ikke helt up to date, og har ikke fundet noget så langt på google (jeg er en noob når det kommer til at søge i netto)
Old 20 januar 2008, 07:19
Donor-Gruppen

Denne ene's bøde.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 20 januar 2008, 12:39
Medlem Gruppen

Thanks m8, I'll check it out ..

Ohh, og hvor mange år vil du fyre tror, jeg vil skulle bruge til at få pro på programmering? 10?
Old 20 januar 2008, 12:40
Donor-Gruppen

5 id sige til kender sproget indefra og ud

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
C / C + + Programming Language Razorhawg047 General Software Chat 1 1 juni 2009 06:41
C # programmering, Web Browser HJÆLP! ryannathans General Software Chat 1 18 marts 2009 07:57
AutoIt Programmering spørgsmål Black Magic Web Design, Hosting & SEO 2 6. aug 2008 14:21
Hvem er programmering i skole? gaza14 Web Design, Hosting & SEO 22 29 marts 2008 04:09
Programmering .... ansøgning Cew27 General Software Chat 3 12 oktober 2007 04:55
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.