![]() |
|
| |||
| |||
| Hey Fellow TCF leden Ik ben een IT-belanghebbenden kerel, ik wil een spel ontwerper, als u klaar bent met school. Ik ben van de leeftijd 15 bijna 16, en ik denk dat het tijd voor mij om te beginnen te leren hoe te programmeren, ik weet dat het is iets dat ik moet gaan zitten met mijn zelfvertrouwen en werken hard om goed in, dus ik wil aan de slag nu. Ik heb een paar vragen. Welke programmeertaal moet ik beginnen? en waar vind ik een handleiding voor het? Ik heb tot nu toe is het werken met HTML, CSS, en sommige Java. Ik heb het huren van een boek over C + +, maar ik heb gezegd was het niet een goede taal om te beginnen met. |
|
| |||
| |||
| Wel kunt u proberen -- http://www.w3schools.com/ Zeer goede tutorials, en als je tijd en moeite, je `ll pick it up in no time. Ik denk dat eenvoudige HTML is de plaats waar u wilt beginnen, leren de tags, dwz <br> </ br> - dat wel een link pauze. Nog meer helpen, laat het me weten. Regards Jason. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| C + + is een goede gaming taal, maar sommige spellen zijn gemaakt in Java met name de mac / linux compatibele spellen, de beroemde runescape is een java-applet
Ik ben een java programmeur en ik vond het voor Dummies boeken briljant maar de java syntax is afgeleid van C + + en er staan als je eenmaal weet dat het een isnt dat moeilijk te halen de andere hoop dat ik geholpen Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| |||
| |||
| Ik heb tot eenvoudige HTML, denk ik dat het waar ik moet beginnen, het is niet echt de programmering, maar het gebruik van een aantal van dezelfde fundamentele dingen. ____ Ik weet dat C + + het moet een van de beste programmeertaal, en ik wil om te leren, maar ik heb gezegd dat het moeilijk om te beginnen met Ik weet ook java alittle en hoeveel kleinere spellen, zijn gemaakt met Java. Maar wat ik wilde weten is welke programmeertaal is het beste om te beginnen met? Ik ken een paar van hen, maar niet waar ik moet beginnen met Python, beieren, Java, C, C + +. Elk van deze, of zijn ze anderen die zullen worden gemakkelijker, wanneer het de eerste keer dat ik ben gaan leren programmeren? (Met dank voor de snelle replay) |
|
| |||
| |||
| Visual Basic is het beste om te beginnen, dan Java of C + + ze bijna identiek zijn ding, maar java doet het op Linux en Mac evenals ramen en ook een beetje sneller i think veel programma's zijn java firefox LimeWire usenext cliënt itunes maar het is naar persoonlijke voorkeur wat u wenst te volgen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Begin met iets nuttigs. HTML leert u helemaal niets, PHP is veel beter in dit verband, maar ik denk dat het beste dat je kan kiezen is Python.
| |||
| |||
| Oay, ik probeer het C + +, maar heeft iemand nu een goede handleiding, die is up to date? het boek heb ik de huur niet is volledig up-to-date, en hebben niet gevonden wat tot dusver op google (ik ben een noob als het gaat om het zoeken op het net) |
|
| |||
| |||
|
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Thanks m8, I'll check it out .. Ohh en hoeveel jaar doen jullie denken dat ik je moet gebruiken om pro te programmeren? 10? |
|
| |||
| |||
| 5 id zeggen te weten de taal van binnen en buiten |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| C / C + + Programming Language | Razorhawg047 | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | De 1 juni 2009 06:41 |
| C # programmeren, Web Browser HELP! | ryannathans | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 18 mrt 2009 07:57 |
| AutoIt Programmering vraag | Black Magic | Web Design, Hosting & SEO | 2 | De 6 augustus 2008 14:21 |
| Wie is de programmering op school? | gaza14 | Web Design, Hosting & SEO | 22 | 29 mrt 2008 04:09 |
| Programmering .... aanvraag | Cew27 | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 12 okt 2007 04:55 |
| Thread Tools | |
| |