![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lige nu er jeg på skolen faerdigbehandling min standardkvaliteten databehandling og vil gøre en højere i programmering, så hvem der ellers undersøgt programmering i skole?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg gør det i din computing klasse og faktisk fik top score i de år, for databehandling og jeg fik topkarakter for programing (jeg også bruge java)
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg lærte mig programmering i FORTRAN, da jeg var på skolen, men de har ikke haft undervisning i det. Det kom i vagt nyttigt, men ikke i det omfang, at jeg fik bedre karakterer. Hvis jeg skulle starte forfra Jeg vil vælge et andet sprog, formentlig php, fordi det passer så let ind på dine websider.
Verden af programmører er opdelt i to store klasser, dem, der program i et interaktivt udviklingsmiljø (IDE), og dem, der program med en teksteditor. Visual Basic er et IDE, f.eks. Din HTML-kode kan have en IDE (ligesom Dreamweaver måske) eller en redaktør, men det er en sjælden programmør der skriver Visual Basic i hånden. Mit system: Tim
|
|
| |||
| |||
| Hvad er pointen i at bruge en tekst editor, fair nok, det gør man ser på koden mere, når læring men der til at hjælpe dig, dets gerne programmering i ByteCode stedet for sproget |
|
| |||
| |||
| Hvad er pointen i ikke at bruge en tekst editor? IDE's har nogle gode ting. De har kodestykkerne du kan indsætte med et klik, that's neat. De lader dig træk og slip ting, og når det program du skriftligt har en GUI frontend derefter disse træk-og-slip tingene kan widgets (gerne en kommando knappen eller en database) og trække og slippe dem gør så meget forstand, at ja, selvfølgelig ville jeg bruge en IDE til at designe en frontend. Hvad jeg havde tænkt på var mere den slags php kode inde i en webside. De fleste jeg har set en IDE med fordel gøre for en webside er sat i tags eller oprette snesevis af tabellen TR TD par. Jeg kan ikke lide kodestykker Jeg har ikke skrevet mig selv. Hvad gør en teksteditor magtfulde er kopier / indsæt og finde og søgningen / erstatte funktioner. Varenomenklatursystem tiden er 10% af et projekt på meget meget mest. Ikke meget af det samlede projekt tid kan reduceres ved at have selv den mest effektive af IDES. Det meste af tiden er i design, dokumentation og test. Når jeg er faktisk kodende jeg gerne nyde godt af de erfaringer, det er så sjældne. Den anden ting er, at 90% af kodning er kopiering og tilpasning, som ikke skaber kode fra bunden. Den tid jeg har brugt skrive nye linjer kode lige ud af mit hoved er meget sjældent faktisk. Tilpasning kode du kender værker er meget mere effektiv. Vi kan være tale om forskellige koder selvfølgelig. Og jeg gjorde enige om, at en IDE er godt for bygningen (og endda designe) grafiske aspekter. |
|
| |||
| |||
| ahh jeg hader min computing klasse. Fra 1 dag og har mistet min klasse 1! alt, hvad jeg skulle gøre, var hånd i et ufærdigt program og jeg vil stadig få en 1! dum sygdom! |
|
| |||
| |||
| lol gary fik en klasse 2 lol Jeg fik 1 im i hans klasse lol og jeg stjal alle hans arbejde n00b lol og jeg fik 1 mark mindre end cew27 (Jeg har glemt, hvad LCD stod for) n00b !!!!! |
|
| |||
| |||
| Må ikke håne, var det laveste fællesnævner, når jeg sidst gjorde en klasse test. |
|
| |||
| |||
| Åh ... en eftertanke om IDES - de er virkelig god run time-miljøer for enkelt-intensivering regioner kode og anvende breakpoints. Det hastigheder teste en masse i de indledende faser for at kunne undersøge dine variabler og se din udførelse pathways. |
|
| |||
| |||
| flydende krystalpanel ..... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| C / C + + Programming Language | Razorhawg047 | General Software Chat | 1 | 1 juni 2009 06:41 |
| C # programmering, Web Browser HJÆLP! | ryannathans | General Software Chat | 1 | 18 marts 2009 07:57 |
| Hvor skal man starte programmering | Aners92 | Web Design, Hosting & SEO | 26 | 20 marts 2008 11:57 |
| Hjælp Dam School | adamshore | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 5 december 2007 11:38 |
| Programmering .... ansøgning | Cew27 | General Software Chat | 3 | 12 oktober 2007 04:55 |
| Thread Tools | |
| |