![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nyt olen koulussa viimeistely minun Vakiolaadun tietojenkäsittely ja tekee korkeamman ohjelmatyössä niin kuka muu tutkittu ohjelmointi koulussa?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i do it in your computing luokan ja Infact sai alkuun pisteet selvästi vuoden laskenta-ja sain alkuun arvosanat ohjelmointi (i myös käyttää java)
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen opettanut itseni ohjelmasuunnittelun FORTRAN kun olin koulussa, mutta niillä ei ollut luokkia sitä. Se tuli epämääräisesti hyödyllistä, mutta ei siinä määrin, että sain parantunut palkkaluokkiin. Jos minä olisin alkaa uudelleen tyhjästä I'd valita toista kieltä, luultavasti php, koska se sopii niin helposti web-sivuja.
Maailma ohjelmoijat on jaettu kahteen luokkaan, jotka ohjelma Interactive kehitysympäristö (IDE) ja ne, jotka ohjelman tekstinkäsittelyohjelmassa. Visual Basic: n IDE, esimerkiksi. HTML-koodi voi olla IDE (kuten Dreamweaver ehkä) tai toimittaja, mutta se on harvinainen ohjelmoija, joka kirjoittaa Visual Basic käsin. My System: Tim
|
|
| |||
| |||
| whats kohtaan käyttämällä tekstieditoria, oikeudenmukainen riitä se tekee Tarkasteltaessa koodi enemmän kun oppimista, mutta sen on auttaa sinua, sen kaltaiset ohjelmat ByteCode sijasta kieltä |
|
| |||
| |||
| Mitä järkeä siinä on, ettei käyttämällä tekstieditoria? IDE: n on joitakin hyviä kohtia. He ovat koodinpätkät voit lisätä yhdellä osoituksella, that's neat. Niiden avulla voit vedä ja pudota-asioita, ja kun ohjelma olet kirjallisesti on GUI etuosa sitten ne vedä ja pudota-asioita voidaan widgetit (kuten Komentopainike tai tietokannan valvonta) ja vetämällä ja pudottamalla ne tekee niin paljon mielessä, että kyllä, tietenkin I'd käyttää IDE suunnitella käyttöliittymään. Mitä olin ajatellut oli enemmän sellaista php koodi sisällä www-sivulla. Eniten olen nähnyt IDE hyödyllistä tehdä web-sivu on otettu tunnisteet tai luoda kymmeniä taulukon TR TD pareittain. En pidä viestinpätkät En ole kirjoitettu itse. Mikä tekee tekstieditorissa voimakas on copy / paste ja löytää ja haku / korvaa toimintoja. Koodausjärjestelmän aika on 10%: a hankkeen erittäin hyvin eniten. Ei paljon koko projektin ajan voidaan vähentää ottaa jopa tehokkain ja IDES. Suurimman osan ajasta on suunnittelu, dokumentointi ja testaus. Kun olen itse koodausstandardien haluan nauttia kokemuksesta, se on niin harvinaista. Toinen asia on se, että 90% koodaus on kopiointi ja mukauttaminen ei luoda koodi tyhjästä. Aika Olen viettänyt kirjoittamalla uusia riviä koodia suoraan päähäni on hyvin harvinainen todellakin. Sopeutuminen koodi tiedät teoksia on paljon tehokkaampaa. Olemme ehkä puhumme eri koodausstandardien tietenkin. Ja tein samaa mieltä siitä, että IDE hyvä rakennettaessa (ja jopa suunnittelussa) graafisia kysymyksiä. |
|
| |||
| |||
| ahh i hate minun tietojenkäsittely luokassa. off 1 päivä ja kadottanut grade 1! All I oli tehtävä oli käsi Keskeneräiset ohjelma ja haluaisin vielä saada 1! tyhmä sairaus! |
|
| |||
| |||
| lol gary sai arvosanan 2 lol i got 1 im hänen luokan lol ja i varasti hänen työstään n00b lol ja sain 1 merkin alle cew27 (unohdin mitä LCD edusti) n00b !!!!! |
|
| |||
| |||
| Älä vedos, se oli pienin yhteinen nimittäjä, kun viimeksi teki luokan testi. |
|
| |||
| |||
| Voi ... yksi myöhään annetun IDES - he todella hyvä Runtime-ympäristöjen kertakäyttöisiä tehostamalla alueilla koodi ja soveltamalla breakpoints. Se nopeuksilla testaus jopa paljon alkuvaiheessa voidaan tarkastella muuttujien ja katsella sinun suorittamisen reiteiksi. |
|
| |||
| |||
| nestekidenäyttö ..... |